BMX race //kivikko TI 7.7. 18-20

M: '97 Diamondback Assault.

Onks tää siis täysin n00beille vai oletuksella että fiksipetterit osaa jo jotain temppuja vai sekä että?

^jos et tee backflippiä ekasta hyppyristä, et ole tervetullut :I

Tuo on enemmänkkn pumptrack. Ei taida radalla olla yhtään sellasta hyndeä mistä juuri backflippejä tekisi.

No sit ei kannata mennä jos ei heitä pienimmästäkin pumpista volttia.

Sehän tossa bmx racingissä on aika jees että tonkin radan pystyy 5v napero ajamaan läpi mutta pro kuskillakin on siistiä. Joku joka osaa, vetää sen vaikka noin. Fast timetrial lap in Pyöräkrossiparkki, Helsinki. 37,42sec Gundars Osis - YouTube

Itse valitettavasti reissussa niin ei pääse mukaan.

nysimum - 20:34, 29.6.2015 » Onks tää siis täysin n00beille vai oletuksella että fiksipetterit osaa jo jotain temppuja vai sekä että?
messiin messiin kessiin kessiin, Visualistiakin olen yrittänyt ylipuhua tähän.

ois kyllä nastaa

Smurf - 18:24, 29.6.2015 » 2h bmx-tapahtuma Hinta 35€/hlö Sis. ohjauksen, varusteet ja pyörät. Tapahtumassa opetellaan tekniikkaa, lähtöporttia ja halukkaille kisat. Tapahtuma voi olla esim. 18-20 välillä. Mennäänkö tiistai 7.7.??
Päätin että tiistaina 7.7. 18-20 ajettais pikkupyörää. Minimimäärä olis 6 hlö ja maksimi 13 hlö. 4/13 paikkaa on viety jo. YV sitova ilmo mulle, takaraja torstai-ilta, pe aamuna teen varauksen.
Smurf - 14:38, 1.7.2015 »
Smurf - 18:24, 29.6.2015 » 2h bmx-tapahtuma Hinta 35€/hlö Sis. ohjauksen, varusteet ja pyörät. Tapahtumassa opetellaan tekniikkaa, lähtöporttia ja halukkaille kisat. Tapahtuma voi olla esim. 18-20 välillä. Mennäänkö tiistai 7.7.??
Päätin että tiistaina 7.7. 18-20 ajettais pikkupyörää. Minimimäärä olis 6 hlö ja maksimi 13 hlö. [s]4/13[/s] paikkaa on viety jo. YV sitova ilmo mulle, takaraja torstai-ilta, pe aamuna teen varauksen.
12/13

13/13

En vielä vastauksia tiistai-illasta ole sen kummemmin saanut, mutta 35 euroa lärvi, kortti tai käteinen (mieluusti tasaraha). Hintaan kuuluu pyörä, suojat, opastus ja ilmeisesti myös kilvoittelun järjestely.

Olkaa viimeistään vaikka 17:45 paikalla maksuja ja muita näpräämässä.
En tiedä miten feidaustilanteessa käy maksujen ilman paikkausihmistä, mutta DAMN YOU TO HELL jos feidaat!

Tiistaina siis kovaa punppausta ja leiskauksia.

huomenna, nam.

Toivottavasti tulee kuvia ja videoita.

vittu mua kyrpii ettei ole ylimääräistä rahaa mutta voisin melkein tulla kameran kanssa heilumaan jos työt antaa myöten

Mietin pitkään ajamaan lähtöä mutta aikatauluista kun en varma ollut niin ei uskaltanut sitoutua ennakkoon. Saatanpa poiketa kannustamassa ja katsastamassa meiningin. Ajakaa kovaa!

oisin tullu kyl voi…koittamaan mutta reisum pääl keskisuomessa

toivon kameramiehille terävää silmää pannutustilanteisiin tai muihin sellaisiin

Entä jos sataa?

grotto - 15:47, 7.7.2015 » Entä jos sataa?
Sit sä haiset märältä koiralta torstaihin asti.

Köh, puolet puuttuu.

U-lukkoa anukseen jos joku feidaa.