BLAHOL-kimppa HKI

Lista firmoista, jotka tekevät hinnan puolesta massatuotantokaman kanssa kilpaileviin käsityötuotteisiin custom-modauksia ilmaiseksi:

eli oliko siis sun mielestä siisti juttu, että esim. apple jatkaa samalla periaatteella viikossa väsähtävien latauspiuhojen toimittamista puhelimiensa mukana koska se tuottaa kivasti lisäkassavirtaa yhteisöveronkiertäjlle

ununu - 14:30, 7.3.2018 » BHALOL - it cost extra
mission workshopissa ei ole tätä ongelmaa

^^Juueijjole. Ja samoja paskoja taitaa olla läppäreidenkin latauspiuhat.

On kumminkin mun mielestä eroa siinä, saako valita huonomman tai lisähinnalla paremman, vai joutuuko vain ostamaan huonompia sarjassa kun parempaa vaihtoehtoa ei ole.

ja siis tota eihän chromenkaan laukkuja saa noin halvalla enään v. 2018 että wat problem??!

Ennäkis ongelmana että reilun huntin laukkuun saa laittaa 15 euroa lisää jos haluaa lisäominaisuuksia. Silti vissiin kategoriassaan sekä yksi halvimmista että parhaista?

makko - 15:43, 7.3.2018 » Ennäkis ongelmana että reilun huntin laukkuun saa laittaa 15 euroa lisää jos haluaa lisäominaisuuksia.
saisko listaa valmistajista joilta saa bägiä alle satkulla v. 2018, bixtop, ehkä?

sitä paitsi 15 euroa custom laukkuun tehtävästä muutoksestahan on aika pieni summa lopulta, ei tolla saa ees bruuverista litran siperiaa (17e)

hain vaan tällästä kulmaa kuin tuotekehittely_kulmaa enkä kustannus_kulmaa

ununu - 16:00, 7.3.2018 » hain vaan tällästä kulmaa kuin tuotekehittely_kulmaa enkä kustannus_kulmaa
https://i.imgur.com/x5r9zNu.gif

edit: ettei menis ot niin mun mielestä tää on erittäin järkevän hintasta tavaraa ja funtsin itse osallistumistani kimppaan vielä huomiseen jos siihen asti on kerran aikaa…

Ehkä valmistajalla on tuossa price_point_kulma ja joku_ehkä_pärjää_ihan_hyvin_sillä_yksinkertaisellakin_jäykisteellä_kulma? Onhan ne kuitenkin tuotekehitelleet sen tuplajäykisteen sitä haluaville.

Ja saahan 15€ tosiaan esim. basaarista kaks pullotelinettä + nipun mahdollisesti paikkausta vaativia sisureita!

lukijan pitääkin tietää tässä, että en oo eläessäni keskustelun kohteena olevia tuotteita edes kädessäni pidellyt. oon vaan tyyppi jolla on taloyhtiön internet-liittymä.

RTZ - 16:03, 7.3.2018 » saahan 15€ tosiaan esim. basaarista kaks pullotelinettä + nipun mahdollisesti paikkausta vaativia sisureita!
ei muuten saa ku postitin ne jo eilen turun liekkigiffi-matille :) tai siis jännityselementin sisältäviä sisureita saa vielä
ununu - 16:23, 7.3.2018 » lukijan pitääkin tietää tässä, että en oo eläessäni keskustelun kohteena olevia tuotteita edes kädessäni pidellyt. oon vaan tyyppi jolla on taloyhtiön internet-liittymä.
No siks mä odotinkin, että sulta olis mun kyselemä lista tullut kuin vasemman hihan apteekinhyllyltä.

Mihin selkäjäykistepaneli pikakimpan ajaksi?

Blahollisen naamaan.

pieni merenneito - 9:04, 19.10.2016 » vohooi vittu

tilaus lähti elikkä 12 selkälevyä, yks reppu ja 2 toolboxia.

pistelen maksuohjeet, kunhan loppusumma selviää.

Loppusumma selvisi ja saatiin eri tuotteille erilaisia alennuksia, mutta yksimielisesti päätin, että jaetaan alennukset tasaisesti kaikkien kesken eli splitataan loppusumma alkuperäisten hintojen suhteessa eli periaatteessa selkälevyissä se tarkoittaa about ilmaisia posteja.

yes. paketti maksettu. elikkäs laskeskelin, että selkälevyn hinnaksi tuli tosiaan 15€, toolbox x 2 = 22€ ja reppu modauksin 175€, joten asianomaiset voi maksaa ne tilille FI1140550011422009 tai mobile pay nro o4o849426I

hyvä kimppa.

Pistäkääs sitten kuvia noista Blaholeistanne.

Väittäisin, että hyvä diili repun suhteen.