Bipotren pikkujoulut Tampereella 04.12.2021

Tervetuloa Bike Polo Tampere ry:n pikkujouluihin lauantaina 04.12.2021!

Luvassa on yhteislenkki, rasteja, syömistä, saunomista sekä vapaata irvistelyä hyvässä seurassa.

Pikkujoulut starttaavat yhdistyksen kerhotilalta Kalevasta klo 15. Mukaan lämpimästi vaatetta, valot pyörään, omia virvoikkeita sekä saunakamat. Tämän lisäksi tarvitset mukaan osallistumismaksun (omavalintainen summa, esim. 5e). Eli ensin ajetaan(ja vieraillaan ravitsemusliikeissä), sitten syödään ja sitten saunotaan. Lopuksi irvistely.

Luvassa myös secret santa -tyyppinen lahjojen jako, eli halutessasi ota mukaan pieni lahja. Lahja voi olla kierrätystavara, aineeton hyödyke tai elintarvike. Mahdolliset lisäkysymykset spostilla, bikepolotampere@gmail.com.

Huom, osallistujilla on syytä olla koronatodistus, sillä vierailemme sisätiloissa jossa sitä vaaditaan.

Jos et ole paikallisia, ilmoittele meille jos tarttet apuja.

Tervetuloa viihtymään!!

EDIT: Huimia uutisia, tapahtumaan on tulossa mahdollisuus ajaa Goldsprinttiä! Tämän lisäksi jatkopaikaksi ollaan saatu paikallinen ravitsemusliike 5/5 http://bar5kautta5.fi/ → Pikkujoulujen jatkot alkavat klo 22:00!

4 Likes

Tulen olemaan paikalla

Huhhuh. Ehdottomasti mukana. Kuka on joulupukki tänä vuonna?

Nice nice, tulen paikalle! Olipa hyvin tiedotettu.

ompas kiva ylläri! määki tuun (:

Mess-issä.

Tulossa

:cry: tänä vuonna valitettavasti skippaan. ei kannattaisi!!!

Olin aivan liian hidas ja passi vasta 1/2, ens vuonna si.

Kiitos kutsusta! Vähän on vielä lastenhoitokuviot auki, mutta näyttää siltä, että ennätän osapuilleen kolmanteen ravitsemusliikkeeseen.

Joulupukki siis ”joulupukki” busted…

1 Like

Tapahtuman jatkoilla tiedossa Goldsprint ajot hyvän musan tahdissa (feat. Joonas et al.). Jatkot alkaa suoraan pikkujoulusaunan jälkeen klo 22:00.

Kaikki ajamaan pyörää!

2 Likes

@bikepolotampere tajusin sellasen että oon aika PA ja edgeni on kovempi kuin yli 9000 auringon voimalla puristettu timantti

ja haluaisinkin kysyä näistä ravitsemus liikkeistä, että ootteko siis ajellessa aatellu kiertää baareja ja muuta ja minkä verran?

1 Like

Kolme tuntia olisi tarkoitus viettää kierroksella ja parissa paikallisessa ainakin vierailla lämmittelemässä. Kelin ja jaksamisen ja osallistujien mukaan on vähän säätövaraa suuntaan jos toiseen.

8 Likes

oke voinhan mää sit dude bail jos siltä tuntuu right on nähää lauantaina

Mä ainakin oon siellä kierroksella yks vettä litkivä eli et ihan yksin jää

1 Like

Kova!!! Todellakin mukana.

Huomiseen!

ainii onks mobilepay ok?

1 Like