Bike-mailorder.de kimppa TILATTU

En tiie. Valaise minua.

Ne failaa ku pitäis mailaa?

https://www.yksivaihde.net/old/4713/66037

Eli ei välttämättä tuu kamat koskaan niinkö? No haluaako tilaajat odotella, että jos lähtee tulemaan, vai peruutella tilausta ja tilailla itse jostain muualta?

Öähh, eiks ne vois lähettää jälkitoimituksena niitä joita ei oo varastossa? :F

kerro mulle iiro mitä sä haluat tilata niin voin ettiä sulle kamat muualta mahd halvalla

t. iiro

asia kunnossa

Peruin tämän ja tilaan toisesta paikasta. About samaa hintaa näyttää kaikki kamat, joten ei uusia maksuja tarvitse vääntää, jos joillain on hinnat poikennut tai jotain tuotteita ei löydy, niin teille on lähtenyt PM. Laitan tilaukseen toisesta mestasta, kun oon saanut rahat takaisin.

Updatena: bike componentsista tilattu. Jotain osia ei ollut varastossa niin hetken joutuu odottelemaan. Componentsilta kuitenki pitäisi luotettavasti kamat ilmestyä lähipostiin. Ei tarvii ressaa. Tulee kun tulee.

Joo! Pistä mulle tekstaria lauantaina niin muistan siirtää kun joulu hälinöistä selvitty.

Updatena: pistin viestiä, että lähettää kaiken paitsi yhden työkalun samanna, koska toimituksena luki 20 days or more. Tuli viestiä, että viimeinen osa jota lähetykseen odotetaan on matkalla. 9. päicä kuulema pitäisi saapua ja paketin lähteä Suomea kohti. Viimeinen työkalu tulee sitten, kun park tool toimittaa.

:smiley:

Onneks ei ollut kovin kiireellinen tilaus…