Bianchi

Morjesta,

Tasan kuukausi siinä vierähti ja nyt on valmis pyörä tossa vieressä. Suurin osa osista on ihan perus, mutta myös gamagoolon kammet eksyi pakettiin. Runko maalattiin elekolla. HUOMENNA AJAMAAN EKAA OMAA FIKSIÄ!

https://dl.dropbox.com/u/3560966/pyärä.jpg
https://dl.dropbox.com/u/3560966/IMG_5852.jpg

Katsotaan tuleeko tähän stemmin ja satulan lisäksi mitään vaihettua, mä tykkään tästä!
Kiitos kaikille projektissa jeesanneille ja kauppakumppaneille! TÄNKS.

Polkimet eivät oikeastaan ole tarkoitettu varvaskoukuille… Remmi tulee eri kohtaan ja ei ole “kielekettä” josta pyöräyttää poljinta. Mutta ei ole kallista vaihtaa.

Itseasiassa noi on erinomaiset polkimet varvaskoukkujen kanssa, vaikkei niitä siihen oo tarkoitettukaan. Parhaat koukkupolkimet millä mä oon ajanut (vrt. esim. MKS AR-2 tai GR-9). Tunnettu ns. konkeli-patenttina…

Koukku vaan kannattaa asentaa polkimen sisäpuolelle eikä ulkopuolelle kuten kuvassa, ja remmi vetää sieltä taaemmista rei’istä eikä noista etummaisista. Samoin taaemmat piikit kandee ruuvata polkimista veke jalan laittoa helpottamaan.

Sitä kielekettä ei tarvi, koska polkimen sivuprofiili on vinoneliön muotoinen. Käytännössä siinä on siis varsin iso kieleke, polkimen alapuoli. Noihin menee jalka varsin helposti.

Vielä paremmat ne on tuplaremmeillä.

Missä jarru?

:D/ jarrukeskustelu :D/

itse asiassa kaikkien pitäis opetella eka ajamaan ilman jarruja ja käydä myös kikkelitankovaihe läpi jos siltä tuntuu. tässä vaiheessa kannattaa myös opetella erilaisia välttämättömiä temppuja.

jos jännittää lähteä sinne autojen sekaan aluksi niin pari bisseä alle ja eiku nauttimaan. fiilis ei valitettavasti kestä, ks. kohta zen-kiintiö.

Huomenna tulee jarru ( Mikä lähtee tosin poies sitten joskus, koska RÄD ja uskottavuus vähenee) ja paremmat kuvat, katotaan jos jaksaa kuitenkaan studiolle…

Vaihdan juuri tällä hetkellä tuota häkkiä tuonne sisäpuolelle! Kiitos neuvosta!

Nastan näköinen vehje. Minusta kyllä valkoiset gummit sopisi tuon värimaailmaan, kun on valkoiset tankoteipit ja remmitkin. Mutta pääasia, että pääsee kovaa!

Hyvännäköinen laite ja eikun paahtamaan! :slight_smile: