beernukle

^Onhan siellä jotain kumia tms välissä kun tarkkaan katsoo.

Täähän on tosi jees. Mitkä pullotelineet/pannat?

sisuriahan siellä. pannat on mallia putkenkiristin ja telineet dura cage hipoksiinialumiinia.

silmällä katsoen kolmannelle samanlaiselle olisi vielä tilaa, pitänee siis testata jossain vaiheessa.

Jii - 8:14, 6.8.2014 » Kyllä rysty on aina rysty.
näin o

jäbän pyörät on kyl aina yhtä tasapainosia ja ilo silmälle.

2 pulloa riittää ja ihan sika hyvä pyörä! Pitäsköhä itekki ostaa joku järkevä.

Bruuttus - 11:33, 6.8.2014 » jäbän pyörät on kyl aina yhtä tasapainosia ja ilo silmälle.
tässähän ihan punastuu

täytyy kattella jos ois jotain maalailumeininkejä tässä jossain vaiheessa. hirveästi tekis mieli laittaa tähän enempi rahaa kiinni ja speksaa mut on toinen proju käynnistymässä kohtapuoliin joka harmittavasti sitoo valuuttaa…

mut se kolmas teline vois olla hyvä, toi on sen verta kevyt että lisäpaino ei haittaa.

Jos joskus koen konversioni riittämättömiski, niin Bäreknykle se kai on mikä pitää hankkia.

Tämä hyvä paitsi kirkaan eturattaan laittaisin. (Ja keksisin jarrukahvoille siistimmän vastajousitusratkaisun. Oon ite miettiny tätä kun yhdessä pyörässä pitäs toinen kahva jotenkin kanittaa aukiasentoon, mut en oo vielä keksinyt tyydyttävää.)

joku kivampi ratkaisu vois olla se pinkki teippi, pitänee hankkia.

https://farm4.staticflickr.com/3843/14839573401_0eb72643f0_c.jpg

tommosen länttäsin.
1kpl löytyy vielä jos joku muuki on sitä mieltä et ei garminii ei sääntöjä.
eurolla lähtee.

Kyllä sun pitää tää maalauttaa. Sori, tylsä mattasininen. Pinkki vaan yritys nostattaa omaa mielenkiintoa nousta satulaan. Ota mallia Erik:n keulasta. Äh, oikeesti jäbä on mennyt kuumuudesta sekasin. Ei toimi. Ei jatkoon. Ei Flow:n porteille tällä pyörällä. Tiiät itekin. :slight_smile: :wink: /:slight_smile:

Siks sillä on Cannondale.

Tää on hyvä lenkkipyörä. Miekin arvostaisin jotain irrottelumaalia. Ja kiekot tosiaan toisin päin, kuten sanoitkin.

Mut on tää vallan hyvä vaihto Steamrollerin tilalle. Mut millä ajat talvella?

talutteluun mulla on tosiaan kännäri josta valmiiks jo vasen poljin irti. ei tällä flowhun mennä.

irroittelumaalit sitten kun tarjoutuu tilaus ja 100% vollcvstom onebiketorulethemall/talviprojun tilaus lähtee etenee jahka mun romppeet jenkeistä saapuu banaanilaivalla tässä abt viikon sisään.

FF - 11:55, 6.8.2014 » jos joku muuki on sitä mieltä et [i]ei garminii ei sääntöjä[/i]
Ootko kokeillu? Itte ainakin päädyn navigaattorin kanssa ajaessa jatkuvasti paikkoihin joihin muuten en olisi ikinä eksynyt.

Siisti pyörä.

Hyvä tää on, vaikka juu väri kuvassa vähän tylsähkö. Ajopyörä ja muulla ei väliä! Kunhan laskettelin huumoria näin vasta herättyäni. Kullä sä Iiro tiiät.

kyllä mä tiiän.

Rystyt on hienoja, niin myös tämä.

Mutta lenkkipyörä, ajopyörä rollerin tilalle, veikkaan, että tulet katumaan vaihtoa jossain vaiheessa. Itse en keksi yhtään ominaisuutta missä, tässä käytössä, rysty olisi parempi. Ehkä tää on jotain ironiajuttuja tai en tiiä.

joo hyvä tsygä.

mietin tossa ihan samaa ku kim. syksy tulee tiiäks. tai vissii tää oli niitä tytöt tykkää kurapepuist-hommii

Prollyjäbän tarra lol. No bloggers no rules. Kiva pyörä muuten.

Oisimmä rollen pitäny muuten mutta kun nyt oli tarvetta käteiselle, kaupastaha niitä sitten saa jos alkaa kaduttamaan.

Tarkoituksena täyttää siis rollen saappaat monikäyttöisellä levari-sinkulalla joka ois mittojen mukaan kasattu. Pyllyt kurassa mennään siihen asti.

hetkinen elikkäs minkästyyppiset clearancet bareknucklessa on? muistelin että söisi max 28 nakkia. muutenkin vaikea kuvitella että tää tikkais samat boksit kun rolleri.

that said, oon fiilistellyt runkosettinä tätä pidemmän aikaa ja useammat amat läpi kuolalleena pitää ehkä joskus viel tällänen hommata. hyvältä näyttää.