Basso Track ?

Jarrukeskustelu herää jälleen, hohhoijaa…

Mulla on vastaava kokemus Teemun kanssa: ainoan kerran viime kesänä kun käytin etujarrua nopeassa tilanteessa (joku jannu työnsi täpäri-maastosohvan puskan takaa suoraan mun eteen parin metrin päässä) niin käsi vaan aika refleksinomaisesti haki sen kahvan, sillä seurauksella että pysähdyin kyllä mutta meinasin myös pannuttaa sen vuoksi että perä nousi yllättäen aika reippaasti ilmaan…

Jos nyt yhtään on ylipäätään ajellut vapaarattaiseilla pyörällä niin sen käsijarrujen käytön pitäis lähteä sieltä selkärannasta aika automaattisesti vaikka sitä ei koko aikaa treenaisikaan IMHO.

Ja hei sitte mulla oli tää vitsikäs kuva tallessa, aiheeseen liittyen:

NKOTB - 12:13, 28.10.2009 » Mulla ja Favoritilla on hiukan toisentyyppisiä kokemuksia. Onko sulla se jarru stemmin vieressä, vai bullhornin päässä, vai miten?
Riserissa kahva on siellä missä pitääkin, eli oikean tupen vieressä ja bullhornissa stemmin vieressä. Tuon bullhornin kanssa kahvan käyttäminen onkin vaikeampaa, myönnettäköön. Ja minä lopetan osaltani offtopicoinnin tähän.

Kävin Velosportissa. Eipä sitä Bassoa saakaan kuin runkosettinä, maksaa sen 1400€. Siispä tutkimaan muita vaihtoehtoja. Vaikkapa Felt TK2 tai Fuji.

^Tollanen Felt TK2 roikkuu katossa Bike Companyssa Ruusulankadulla. Ovh 1500€, nyt tais olla 1100€ luokkaa ilman polkimia. Muistaakseni kokoa 56, kävin sitä joku viikko sitten ihmettelemässä.

jep se oli 56.

Kiitos todella paljon vinkistä Kunnallistje ja tnts ! Kävin hakemassa pyörän pois :slight_smile:

^Hieno homma. Ensi kesänä varmaan pyörän näkee Velolla tosi toimissa.