Bad Santa Bastu (pikkujoulut) 10.11.18 HKI


“Nimesi kirjoitat jokaiseen paperiin.”

Jokojokojoko!

Oon rissellä pe-la, pitäsköhä sielt suoraa tulla darraa hoitamaan tänne.

no khyl

vielä viimenen muistutus kunniakirjaehdotuksista ja muistutus, et hommatkaas lahja lauantaiksi ja pyyhe mukaan!

voi kyrpä näähän menee multa ohi sitte,

Kuulkaa onk lahja hankittu

tarviitte sit puhelinta iha saatanasti älläreissä. ja valojaki. ehkä joku napadynamo-usb-hässäkkä voi olla tarpeen.

O: puhelin

Sairaannopee vois nyt osallistua

Hemmetin flunssa sotkee tämänkin viikonlopun :frowning:

btw. jos sulla on oma simmi ja tuut ajoissa, mä pystyn lainaan kaks älypuhelinta :smiley:

Tuon vitusti lahjoja.

Ryhmäkisa ja puhelin on kyllä semmonen combo että nyt ei lähde. :smiley: Voin kyllä tulla tarvittaessa jollekin rastille palelemaan.

Roger Kuitti - 13:55, 10.11.2018 » Ryhmäkisa ja puhelin on kyllä semmonen combo että nyt ei lähde. :D Voin kyllä tulla tarvittaessa jollekin rastille palelemaan.
Nös-sö

Hyvää pikkujoulua YV.

pitääks lahja ja saunakamat kantaa skabojen ajan? yst. terv todella löysä jätkä

li-sam - 15:02, 10.11.2018 » pitääks lahja ja saunakamat kantaa skabojen ajan? yst. terv todella löysä jätkä
hmm.. eiköhän me saada ne hoidettua. kannattaa vaan pussitttaa kunnolla nippuun ja sateen suojaan.

Oisko jollain tuoda joulupukin kamoja tai olla ihan joulupukki itse? mob/sampsa???

Ajo-ohje mestoill:

Aja vanha talvitie 3 c sisäpihalle luiskaa pitkin. Lukitse pyörä ei-ovien eteen. Tule alaovesta sisään ja aja hissillä seiskaan. Kävele raput kasiin ja seuraa käytävää periile asti.

Hätätilsnteessa soita 0408494261 tai sen ylemmän oven summeria