Asiallinen epävirallinen YV-paita 2015 -lanka

#S mulle.

mankkis - 19:11, 20.5.2013 » mä olen Turku-fani -kid_scientifik

yks M kiitos mulle. Emäntä kyselee et saak tätä toppina?

Mäkin voisin jos tiedän mitä maksaa?

^Luulen et sun kannattaa tehdä oma sarja, ton desiginin markkinointiin on panostettu jo niin paljon.

Itsekin kannatan tuota :smiley:

Onks näiden tilaukselle joku virallisempi tapa vai huudellaanko täällä vaan kokoja?

Tilausten kanssa tehdään näin, varmistan paitamallin ja hinnan sekä toimitusajan. Ku nää on selvillä, laitan 10h ajaksi tilauslomakkeen esille. Badam!

Sitten maksuaikaa 2h ja paita pitää noutaa Oulusta 30.1. klo 11.35-11.38?

tilauslomake varmaan meinaa sitä että eetu laittaa yhden x-kokoisen paidan ilman kuvaa huuto.nettiin ja siitä sitten kilvoitellaan
topsun nimessäkään ei o monikkoa

Joo no mä en nyt ehtinyt osallistuun kun piti pestä KBPS:n selkiä saunassa ja meni kännin puolelle siitä sitten. Et sori kaikille, tiedän kyllä että odotitte mun kontribuutiota ns. muna kovana ja http://genophoria.files.wordpress.com/2012/11/shut-up-and-take-my-money.jpg

Npertj - 13:57, 11.1.2015 » tilauslomake varmaan meinaa sitä että eetu laittaa yhden x-kokoisen paidan ilman kuvaa huuto.nettiin ja siitä sitten kilvoitellaan topsun nimessäkään ei o monikkoa
Oisko kuitenkin eBAY niin LFGSS yms. kavereillaki ois mahikset?

Saaks lähettää oman paidan painettavaksi? Edit: jos lähettää oman paidan, niin saako sen takas?

ilonanne: hesassa on tämmönen paitaprässi: http://www.kaupunkiverstas.fi/laitteet/
saat varmaan paljon nopeemmin paidan tehtyä tuolla

^siistii. Saisin varmaan töistä jämäpaloja vinyyliä ja voisin ite leikkaa. Sit tonne vaan painamaan. e: paitsi että selvitänpä eka mitä vinyyliä se lämpöprässi suostuu syömään…

Kaupunkiverstaan vinyyli maksaa 1e per 10 cm rullasta, rullan leveys on 50cm. Sanoisin ettei kannata omia viedä…

Odien luomuksen soisin myös tulevan myyntiin.
Ostaisin.

Lamteknolta löytyy sopivia vinyylejä.

Mulla on tiedossa pitkiä duunipäiviä et toiv ei mee ohi tää 10h pätkä :slight_smile:

Odie - 11:50, 11.1.2015 » Nostan hattua raadin tinkimättömälle linjalle ja suuntaan leuka rinnassa kaupunkiverstaalle tekemään itselleni lohdutuspalkinnoksi paidan joka on: [jokuhemmo.jpg]
Teetkö mulle ja? Sulattelen sitten itse kiinni paitaani tai lakanoihini.