Rovaniemi

Saavutaan täältä pohjoisesta takaisin Rovaniemelle perjantaina klo 11:20. Tuu moikkaa tai syömään johonkin linja-autoaseman lähistölle, jos kiinnostaa!

Ehdotan tapaamispaikaksenne toriskeidaa.

Toriskeidalta Lordikebab niin jaksaa istua Jyväskylään asti. Siinä grillillä on sitte ruokailutilakin niin ei tarvi ulkona olla.

http://www.torikeidas.fi/

Kukas oli se fiksikuski “Rovaniemen motellilta” jonku matkaa Muurolan suuntaan, meni ylämäkeen aika reippaasti…tänään n.klo 16.30…jotain. Allaan sininen? Fiksutin, tai saatto olla sinkulakin. Itse olin kuumassa autossa Kemistä tulossa…varmasti oli palstalaisia…uskallatko tunnustaa?

Näin pari kuukautta myöhässä lukasen tämän mutta sininen fixi alla (pompino) tulee veivattua tuota Kemintietä lähes päivittäin. Eli tunnustan.

Koko ajan harmittelen kun täällä ei oo mitään meininkejä mutta ehkä joskus vois jotain miitin tynkää järkätä jos nyt muutaman edes sais kasaan.

JMA - 18:32, 15.8.2017 » Näin pari kuukautta myöhässä lukasen tämän mutta sininen fixi alla (pompino) tulee veivattua tuota Kemintietä lähes päivittäin. Eli tunnustan. Koko ajan harmittelen kun täällä ei oo mitään meininkejä mutta ehkä joskus vois jotain miitin tynkää järkätä jos nyt muutaman edes sais kasaan.
Noniin!! Nyt kuulostaa hyvältä...minä oon tämmönen "junantuoma" täälä. Mutta kiinnostas nähä paikallista yv. porukkaa. Kun en täältä ketään tunne. Joskus jotain näkee, mutta sillon itte autossa...jos miitit kiinnostaa, niin paa yv:tä. Sää varmaan tunnet porukkaa täälä...

En valitettavasti itekkään oikein tunne porukkaa vaikka muutaman vuoden oon täällä asunu. Toista vuotta fixillä ite ajelen enkä oo ollu oikein aktiivinen tällä palstallakaan mutta otetaampa tavotteeks saada miitti aikaseks. Tasan yhen fixikuskin tunnen, en tiiä onko tällä palstalla mutta jos joku paikallinen lukee tätä niin tänne vois ilmota mielenkiinnon.

Fillari -ihmisiä täällä rollossa on mutta ei hirveän aktiivisia, aika hitaasti etenee kuvarastitopikit sekä täällä että fillarifoorumin puolella. Tuolla monivaihteen puolella avasin kuvarastit mutta unohin pian kokonaan kun näytti että ei alkuun kukaan tartu. Nyt siellä olis helppo rasti tarjolla, pitäs käydä hakee.

JMA - 20:18, 15.8.2017 » Fillari -ihmisiä täällä rollossa on mutta ei hirveän aktiivisia, aika hitaasti etenee kuvarastitopikit sekä täällä että fillarifoorumin puolella. Tuolla monivaihteen puolella avasin kuvarastit mutta unohin pian kokonaan kun näytti että ei alkuun kukaan tartu. Nyt siellä olis helppo rasti tarjolla, pitäs käydä hakee.
Kuvarastitopiikki yksvaihdepuolella on kyllä hilijasta. Ja kun ei nuita paikkoja oo kolunnu niin tarkkaan, niin ei oikeen tiiä mistäpäin lähtis hakemaan. Fillarifoorumi ja Monivaihde on vähän outo, kun en vaihteilla ajele...mutta vois tuon moniv.rastin tarkastaa...jos vaikka ois tuttu, meempä kattomaan...

Moroja vaan! Täältä löytyy myös sininen pompino, ja junantuomiahan tässä ollaan oltu pari vuotta. Aika niukasti noita yksivaihteisia kadulla näkyy kieltämättä, mutta aina silloin tällöin bongaa. Kuvarasteista vois uuden harrasteen itselleen hommata (kävin muuten tossa edellispäivänä ekaa kertaa ounasrinteellä pyörällä katselemassa jos tulis toi vastaan, en kyl bongannu).

Harmillista kun itellä ei oo rollossa yhtään YV pyörää, ja visiitit vanhoilla kotikulmilla on niin harvassa ja lyhyitä. Arvelinkin että toi mun laittama kuvarasti voi olla liian haastava, mutta tuumin että tuleepahan ainakin käytyä huudeilla jonne muuten ei eksyis. Voin antaa lisä vinkkiä jos tarvetta. Ensi viikolla taas käväsemässä rollossa, olis kiva ettiä silloin uus rasti jos joku tuon edellisen ehtii hakemaan.

takaperin - 13:49, 17.8.2017 » Harmillista kun itellä ei oo rollossa yhtään YV pyörää, ja visiitit vanhoilla kotikulmilla on niin harvassa ja lyhyitä. Arvelinkin että toi mun laittama kuvarasti voi olla liian haastava, mutta tuumin että tuleepahan ainakin käytyä huudeilla jonne muuten ei eksyis. Voin antaa lisä vinkkiä jos tarvetta. Ensi viikolla taas käväsemässä rollossa, olis kiva ettiä silloin uus rasti jos joku tuon edellisen ehtii hakemaan.
Joo. Eläpä hättäile tuon rastin kans. Mulla voi olla vähän hajua siitä...oon kyselly vanhoilta paikallisilta tuommosesta paikasta. Mennee kyllä vähän aikaa, ennenku joudan sen tarkistaan. Mutta toki joku Rollolainen kuka sen tietää, niin hakekoon pois.

Pyöriikö kellään nurkissa haitolla ylimäärästä, ihan normi takatarakkaa? Minä voisin ottaa sen vastaan. Ei haittaa, vaikka vähän mutkilla, ainahan sen voi oikoa…

Kesä tullee tänne napapiirillekki pikkuhilijaa, ajattelin että jos sais porukkaa kokkoon, niin tehtäis semmonen yhen yön/ kahen yön reissu tuonne…ei kauas…tuonne Toramon suuntaan.
Sielähän on mukavia maastoja, ja telttapaikkoja. Kapiarenkaisella fixilläkin kyllä pärjää, tie on asvalttia, kovaa hiekkatietä, ja loppu ossuus havumehtässä tie on hyvin polettua väylää…
Leiripaikka ois ehkä sielä Kalliolammen tienoilla, Joutolammin ohi, ja siitä sinne mehtätietä jonkin matkaa. Ihtiä kiinnostaa se kahen vaaran välissä oleva lampi…

Ois mukava tutustua paikalliseen yksivaihde porukkaan, toki matkaan saa lähtä vaihteillakin, se ei sulje pois ketään.
Jos porukka on kiinnostunu aiheesta, niin huutele tässä foorumin osiossa, rohkeasti!!
Mukkaan tietysti sitä mitä yöpyminen tarttee, juomat ruuat…jne, tiiät kyllä.

Aika ois semmonen joka kaikille sopii. Kesäkuussa, Heinäkuussa, miten kullekkin passaa.
Jos ei kettään kiinnosta, niin meen yksin…

EDIT: Kiitos avusta, homma hoidossa.
Moro, oisko täällä joku joka vois hakee mun yhen tori-ostoksen Syväsenvaarasta Rovaniemeltä ja pistää mulle postilla Helsinkiin? Myyjä ei mitenkään suostu postittamaan… Saa laitella yyveetä asappina jos onnistuu <3

Yo Rollo! Mikä meininki?

1 Like

Aika hiljasta kuten voi tästä viestiketjusta päätellä :smiley:

Herätetään eloon! Mennää ajaa! :slight_smile: