Rovaniemi

Tänään, 30.05.2015, joku huusi mulle makuunin kohdalla “täysii!”.

Ketä meitä täällä on?

Edit. Rollon kuvarastit -lanka

1 Like

Mää ajan tänään illasta rollosta läpi, mutta autolla ja vaihdeläskit katolla. Hyvää skeneä vaan sinne pohjoiseen.

Mie olen osittain Rollossa ja osittain Ylläksellä

meikän ja creamrollerin voi bongata myös rollosta! tosin pian taas lähtö kesäksi etelään.

E: käykää joku noutamassa tuo kuvarasti mihin topsu jämähti, itsellä ei ole mitään hajua lokaatiosta.

Ha.haa!! Oon ollu hilijaa täsä jo pitemmän aikaa, mutta nyt oli pakko kirijottaa, kun on puhe Rollosta…Itestä tulosa kans Rollolainen ihan tässä heti kohta. Ollu täälä jo jonkun aikaa, ja yhen fixuttelijan nähäny. En kehannu huutaa, kun otettiin olutta parvekkeella…oma pyöräkalusto vielä pohjanmaalla, mutta tarkoitus hakea pian pois…

Asun Oulussa mutta koen itseni rollolaiseksi. Jos siellä on häppeninkiä niin sinne vois tulla mankelin kera

Terve vaan, täällä ollaan. Taisinkin nähä langan aloittajan Mosereineen eilen kirjaston kulmilla.

E: tuo viimeisin kuvarasti on odotellut hakijaansa kohta 2 kk…

oispa rollossa.

oispa synttärit 2017 rollossa.

Minä peesaan circusta Ylläksellä mutta väännän vielä kesäkuun Tornion katuja ja mettiä.

Oi, Rovaniemi. Viime syksynä vielä siellä, nyt vähän alempana Tervolassa, mutta usein pyörän kanssa myös Rovaniemellä. Jotain tapahtuman/kokoontumisen poikasta kesäksi Rolloon?

Pellossa kesät, oulussa talvet pääsääntösesti. Jos rollossa tapahtumaa niin yritän päästä mukaan!

Luulen nähneeni fiksin rollossa la-su yönä.

Tänään näin Ylikylän seuduilla jonku mustan sinkulan, mieleen jäi vaan jotku violetit kammet. Käänty Juolukalta Talvitielle ja paineli täysii autotietä alas. Kuka olit?

Ee oo paljoo fixei näkyny

Onko kellää Rovaniemellä lainata haka-avainta. Tännää tai huomenna…

No niin. Rovaniemeltä taitaa olla jo lumet sulaneet ja tietkin suuremmalta osin puhtaat.
Kuinka paljon täällä näitä 1 vaihteellisia/fixejä oikeen on??
Ja onko porukka kiinnostunut kesän mittaan rentoon ajeluun, grillaukseen, oluen juontiin, ja ehkä pieniin kilpailuihin ison maailman tyyliin??

Joku turkoosi?? Fixi/sinkula eilen iltapäivällä Pöykkölän pisteen, kotiseutumuseon kohilla rullaili kevyesti. Majavanhäntä lokarilla varustettuna.

Hilijasta on napapiirillä…

Skene vieraili rollossa just perjantaina, sinä vaan missasit sen…

No voi paska…!!