APUAA!!! OSIA BMX 20 vintage malliin!!!

Eli olen uusi täällä ja kaipaisin osia linkinsisällä olevaan bmx 20 pyörään. Kuva ei ole minun omasta pyörästä, mutta vastaavanlaisesta. En tiiä näistä mitään, mutta haluan saada tän ajokuntoon.

Puuttuvat osat.

  • Etuvanne
  • Takavanne
  • Vasen poljinkampi (kannattaako vaihtaa myös oikea kampi samalla?).

Osia saa tarjota sähköpostiini, mikäli niitä joltain löytyy.
santtur93@gmail.com

http://www.greenbike.fi/Velamos%202.jpg

http://m.tori.fi/vi/13907205.htm

Tossa maktan lähettämässä kuvassa pyörän värikin on sama, kuin omassani.

Katso myös “BMX rallipyärä”. Samalta torilta, Turusta.

Ainut ongelma nyt vain on se, ettei nyt kukaan täysjärkinen myö osia ehjästäpyörästä ja niitä osiahan mä juuri tarvitsen.

Eli ostat jostain halvalla kokopyörän, ja myyt loput osat pois. Saatat EHKÄ päästä jopa omille.
Voi olla haastavaa löytää vaan toisen puolen kampi, joten tottakai kannattaa vaihtaa molemmat jos hyväsetti löytyy.
Kannattaa lukea fillaritori.com osien myynti ilmoituksia.

Luulen, että helpoimmalla ja mahdollisesti halvimmalla pääset kun ostat vaan sen samanlaisen ehjän fillarin ja pidät kamat vaikka varaosina.

Velamos pyöriin ei tuntunut löytyvän varaosia juuri mistään, ellei sitten ulkomailta olisi tilaillut. Mutta silti sain laitettua kaksi lasten velamosta ajokuntoon, tosin molemmista puuttuu alkuperäinen ketjusuoja. Tuo Laku:n linkkaama pyärä ois kyllä houkuttelevan halpa seuraavaksi projektiksi ja jatkoksi Velamos rivistöön :slight_smile:

Täytyykö muuten kampien olla just saman mallin pyörästä, vai käykö joittenkin toisten pyörien kammet myös tähän? Käykö vanteet jostain 20tuuman joposta, sillä ihan ajopyöräks tätä vaan aattelin?

Kampien täytyy olla kiilapulttimallia, ei muuten väliä mistä pyörästä ne on. Osta torista vaikka joku parinkympin lastenpyörä joka on kyseisillä kammilla ja 20" kiekoilla niin saat varaosat siitä.

Santeri - 8:38, 17.9.2014 » Ainut ongelma nyt vain on se, ettei nyt kukaan täysjärkinen myö osia ehjästäpyörästä ja niitä osiahan mä juuri tarvitsen.
Se vähä mitä on tullut noita polkupyörän osia osteltua, on osoittanut että tohon hintaan minkä torin Velamos maksaa(tarkoitan sitä 30€ hintaista), saattaa olla vaikeaa ostaa etu-ja takapyörää sekä vasenta kampea.

Se vähä mitä on tullut noita polkupyörän osia osteltua, on osoittanut että tohon hintaan minkä torin Velamos maksaa(tarkoitan sitä 30€ hintaista), saattaa olla vaikeaa ostaa etu-ja takapyörää sekä vasenta kampea.

Ymmärrän kyllä lakun pointin, mutta itselläni ei ole tilaa säilyttää turhia pyöränrunkoja, ja harva rupeaa kokonaista pyörää postittamaan ja postikulutkin varmasti ihan mukavat.

Kestääköhän tuollaiset lasten pyörän kammet? XD

Eli maksat enemmän osista, jos saat ostettua pelkästään ne?

Paljos olisit valmis maksamaan tarvitsemistasi osista?

Mikset osta, pyydä postittamaan ja vaikka myy ylimääräisiä/heitä pois?