***APRIL FOOLS CAT ECMC2016 FUNDRAISING ALLEYCAT***

Se on kevään koitettava meikäläisenkin rengastukseen. Nappulat veks, sileet tilalle. Ja puhdas ketju!

Meen töihin nyt, eli en valitettavasti ehdi paikalle. Pitäii vaihtaa harrastuskin. Kovia ajoja!

Sääntöjen selityshässäkässä unohtui antaa numero eli Kim/ o4o 7oo o7o7

Maalialue aukeaa 18:45 Teurastamolla Työpajankatu 2, sinne kaljottelemaan ja kannustamaan.

21 kuskia kapaan, ei ihan TRQ, mut cowa keväälle!

Kiitos Kim!!

Lillukan parkkiksella muistin et huomen pitäis olla duunis luvattoman aikasin. Lähdin siis tylysti sanomatta mitään =o

Hauskaa (tuskasta) oli ekaa kertaa talven jälkee kiinteellä mut pieni kisa on vaan niin kivaa ku saa ajaa täysii.

Heippa! ja Moi! kaikille. Nähdään taas enskerralla.

Jos olin dfl ni vastaanottakaa joku mun puolesta.

-Markus T

Jösses…
Voitin

Kiitti Kim ja kaikki ja lässynlää
Avautuminen seurannee perässä
-Emppu

joudut emppu ny isojen poikien skapoihin sit

onnee, hei

Vittu että vituttaa!

Tööölöö täynnä Forcshmsnneja tietenkin saatanan perkele.

Helvetin hyvä msnifesto, mut sanoinko jo , et nyt vituttaa saatana.

Helsingin parhaat ällärit mitä oon ajanut ja oon ajanu parit ja mokasin saatana

e@e - 15:47, 1.4.2016 » Ainii ja sovittelin peilin edessä lastenlippistä.. NY LÄHTEE
Oliks jo älläriajoa vai vasta menossa ajamaan, huutelin sulle jossain risteyksessä ku oltiin menossa työporukalla illastamaan :D

Oli kyllä kovat ja hyvät. Errrrrrittäin hyvä manifesti.
Kivaa oli. Vauhti 100 äly 0 ja heti alkuun pari mokaa mutta senhän mä lupasinkin.
Hauskaa oli.
Oliverin karaokessa pari varsin pysäyttävää vetoa.
Hyvä Emppu ja kiitos Kim ja kaikki.
SYÖ SILLIÄ, JUO KURAVETTÄ PÄÄLLE!

sani - 21:05, 1.4.2016 »
Aemilius - 20:47, 1.4.2016 » Jösses... Voitin Kiitti Kim ja kaikki ja lässynlää Avautuminen seurannee perässä -Emppu
Onnea!
sanoiniki sulle et parhaiate käyttää minuutit kun käyttää ne kaikki eli viimeisellä minuutilla saapuminen on optimoitu tilanne.

MINÄ SÖIN SILLIÄ!
Söikö joku muu?

Oli hyvät, idea lopuksi ihan helppo: Kerää yksittäisiä pisteitä ja kerroin-manifestilla sai niitä lisättyä.

Lähdin aluksi pikkaisen väärään suuntaan, vaikka aivo käski hakea Papinkujan eka ja unohduin Kamppiin ja Ullikseen keräämään osoitteita. Siitä olikin sitten kiva jaloilla paikkailla mokia.

Oli nimittäin aikas spagetilliset (keitetyt) jalat ekaan aikarajaan tullessa.

Sitten yritin kierrostaa siten, ettei olisi ylämäkiä, sehän ei Kalliossa onnistu kovin helposti.

Meinasi energiabonkkauskin olla Torkkelinkujalla aika lähellä.

Eli VEDIN ja KUALIN!

^ Söin! Se oli hauska! Ja himpulan vimpula että vedin, ja mietin, mietin ihan tosi väärin ja koitin tähdätä poliisia kuvaan, löysin uusia kujia, oli hauskaa! Kiitos Kim ja ajokaverit, nää oli superkivat! Ja mikä parasta, ilta tuntui jo lupaukselta keväästä ja kesästä, kun vihdoin taas näkee ihmisiä!

Hiton kivaa oli vaikka pyörä ei oikein tahtonut kulkeakaan. Snickersin voimalla maaliin. Oli muuten paras Snickers mitä oon koskaan syöny.

Tässä selfie “kallion alkuasukkaista” (kauklahti close enough) eli jotain spugeja keväisellä nurtsilla Karhupuiston kupeessa.

Kiitti!!

https://dl.dropboxusercontent.com/u/2263630/2016-04-01%2019.45.552.jpg

Kovat skabat oli!

kovia kallion asukkeja siinä

taisinkin jo mainita jälkihuuruissa, et mokasin ottamalla Apollonkadulta väärän Forsmanin ja kun minuutilleen osuin kerrointsekkiin ja sit moka paljastuikin, niin palautin manifestin jo siinä. ärsytti, kun oli niin hyvä papru ajettavana. Lähdin siis hakemaan n. 7 pisteen ja 3x tulosta välitsekkiin ja sit olisin toisella tunnilla hakenut jonkun 5 pistettä lisää, mut perkele. Paras hetki oli ajaa Kampin keskuksen läpi ja pyytää Foodengeria pitämään ovea auki, et pääsen ajamalla myös ulos. sisään piti taluttaa, kun siellä ei ollutkaan automaattiset liukuovet, kuten muistelin… tämmönen spiraali tuli.

Ai että oli hyvät kapat. Kiitti Kim ja onnea Emppu! Ei muuta kun Köpiksen lennot ostoslistalle.

Itse VEDIN näin.

aukeeko tää stravan flyby teillä? hauska verrata tuolla reittivalintoja ja taktiikoita. oispa kaikilla strava päällä ja live-seuranta netissä niinku turussa aikoinaan

Pitää alkaa Stravaa käyttämään itsekin näissä.