Annettu: punainen Hikipajan lastenlippis

Morjentes,

koska “talvi tulee. voi perseiden perse, eikä mitään jee.”, tein itselleni lämpimämmän lastenlippiksen. Treenailin vähän tuollaista nelipaneelisen ja kahdeksansaumaisen kotsan tekoa, ja nyt olisi proto tarjolla halukkaalle. Kangas on jotain ammoin hankkimaani punaista villakangasta/-huopaa. Nastaa kangasta ja lämmintä, mutta valitettavasti haalistuu aika äkkiä. Tai tekee ainakin niin minun päässäni, tosin itsehän hikoilin oman mustan Hellsinki-lätsäni vaaleanharmaaksi puolessa vuodessa. No, joka tapauksessa, lätsä on tuollainen tavallisen mallinen fillaristien suosima lastenlippis kuten kuvista näkyy. Tuossa protossa ei ollut muuta vikaa kuin se, että itse tykkään syvemmistä lakeista ja mun jättikuupalla lakin reuna oli vähän korvan yläpuolella.

One size fits somebody, possibly several. Kuminauhakiristys on, ja pitäisi mahtua kelle vain, paitsi sellaiselle, jolla on hirviömäisen suuri kupoli tai sitten niin pieni pään ympärysmitta, ettei kuminauhakaan kiristä riittävästi.

Nouto itäisestä päähesalasta. Lähetä PM, eka lähettänyt saa tuon. En postita, koska oon laiska. Vastineeksi saa tuoda vaikka ykkös- tai nollakaljaa. Tykkään Pirkan kevyestä olutnautinnosta, mutta juon mitä vaan, missä ei ole yli 2.8 vol %. Tai tule tyhjin käsin.

e: meni