Annettu: Idän ihme ensipyöräksi

Annetaan Annettu neuvosto-liittolainen lasten ensipyörä kiertoon.

http://farm9.staticflickr.com/8052/8122394347_b2dfc0789c_z.jpg

[s]Laitoin ilmon kaverin puolesta, joten älä laita viestiä mulle.

Yhteydenotot osoitteeseen:

suorsa.juha@gmail.com

Pyörä on Kotkassa, mutta kulkeutuu Helsinkiin tarvittaessa, aikataululla silloin tällöin.[/s]

Pyörä on löytänyt uuteen koti-pihaan.

EI hitto, välillä halukkuus lasten hankintaan kumpuaa kummallisista asioista. Tämä on yksi.

Ust-Katav. Olympic. Da spasiba.
Aivan helvetin hieno! Mä oon kade sille kersalle joka saa tuon.

Idän kavereilla on hieno taito tehdä lähes kaikki rumasti, moottorisahoista kansanmurhiin. Mutta on kyllä masseva. Tuleeko tästä jo vähän AMA-lanka? =)

maz - 22:58, 25.10.2012 » EI hitto, välillä halukkuus lasten hankintaan kumpuaa kummallisista asioista. Tämä on yksi.
Sama vika.

Onko etu haarukka kääntynyt vai hämääkö kuva kulma?

kimbe - 9:23, 26.10.2012 » Onko etu haarukka kääntynyt vai hämääkö kuva kulma?
Sillä on ajettu päin hiekkalaatikkoa, naapurin sedän autoa, Jokkea ja tamppaustelinettä. Ei ole vääntynyt.

Onko vasen poljin irti vai hämääkö kuva kulma?

takarenkaassa ei pysy ilma yläpuolella!
Tällä ei kannata harjoitella ilman apupyöriä, menee hieno satula rikki

Totta! Tästä hyvänä esimerkkinä toisen maailmansodan aikainen tähtimoottorin paksuinen Polikarpov I-16.

http://imageshack.us/a/img837/993/polikarpovi16.jpg
Vehje oli kuitenkin niin hyvä, että suomalaisten sotasaaliiksi saamat Polikarpovit otettiin taistelukäyttöön. Se ei pelkästään pysy ilmassa vaan sillä on loistavat lento-ominaisuudet ulkonäöstä huolimatta. (Nikolai Polikarpov kuuluu eittämättä suurien nimien, kuten Oleg Antonov, Sergei Iljushin ja Pavel Suhoj, joukkoon.)

Johtopäätös: Tuon pyörän täytyy olla hemmetin hyvä ja kestävä ja hyvä ajettava.

En usko että venäjällä polkupyörät on valmistettu ihan samalla mentaliteetilla ja motivaatiolla kun sotakoneet. pyörä on kyllä hieno.

Minne tää mun löytö lähti?
Jäikö Kotkaan?

Tosi hieno! Mut jarruvaijjerii vois lyhentää :wink:

hemppa3000 - 9:39, 26.10.2012 » Onko vasen poljin irti vai hämääkö kuva kulma?
Juu, enpä itseasias huomannu tota vielä kuvatessa, mut näyttäis tosiaan olevan kiilakampi pienen kiristyksen tarpeessa.
kimbe - 11:45, 26.10.2012 » Minne tää mun löytö lähti?
Mä en tiedä, sun pitää kysyy tota Juhalta. Helvetin hyvä et pelastit tän kiertoon. Onnea mun puolesta sille lapselle jolle tää päätyi, toivottavasti tästää irtoaa iloa ja synnyttää käyttäjälleen kivoja muistoja.
kimbe - 11:45, 26.10.2012 » Minne tää mun löytö lähti? Jäikö Kotkaan?
Vinkkasin tästä veljelleni. Mun tietojen mukaan meni sinne.

Edit: Luulo ei ole tiedon väärti.