Annettu: Crescent 'Världsmästarcyckel Fashionline 379' 26"

… myönnetään, alkaa olla vähän kiertopalkinnon makua tässä…

Jopa Ruotsin arvovaltaisen Cyckelhobbyn taholta minua on neuvottu olemaan ryhtymättä tähän projektiin, mutta että saan itselleni puhtaan omatunnon enkä yhteisön vihoja niskoilleni vintagehenkisen rungon tuhoamisesta tiedustelen onko rungolle ottajia - ilmaiseksi lähtee.

26" Cresentin maailmanmestaripyörärunko mallia nuorisopyörä ja kyllä, faubekampi.

Vaakaputki 53cm ja pystyputki 50 cm.

Halukas saa noutaa Espoosta tai voin tuoda hyvään kotiin jonnekin metropolialueella.

Jos ei kiinnostusta ole, lähtee runko viimeiselle matkalleen kohti Kuusakoskea…

http://0a1ggw.bay.livefilestore.com/y1p2D6R8wo7U1vO5qNAz7t6c40jTuLlM4Q6bxKz9fIPuqNYCfD76hBA4T5jfBGlRTvt1_UZJVc9OpkLxtZeObG4bFZUfsCf-m5c/Crescent%20379%20Fashion%20Line.jpg?psid=1

From: Kjell
Sent: Monday, August 16, 2010 11:57 AM
To: Peter
Subject: RE: Dekaler till Crescent-cycklar?

Hej Peter,

379 är en typisk “bockstyrecykel” från 80-talet. Ramstorleken var 19" och den såldes som pojkcykel. 5-växlad Positron och helsvetsad ram av SS1412 kolstål. Eftersom den är såpass risig och okomplett tror jag att det är bättre om du söker ett annat objekt istället för att kosta på det här. Dekaler till 80-tals Crescent finns inte att få tag på i allmänna handeln, men ibland kan några dyka upp på Tradera.

Hälsningar
Kjell

Subject: Dekaler till Crescent-cycklar?
Date: Thu, 12 Aug 2010 14:56:36 +0300

Hej,

Jag har nyss skaffat en Crescent-ram av modell ‘Crescent världsmästarcykeln 379 Fashion Line’. Känner ni till en sådan?

Ramen är ganska medfaren och rostig, därför överväger jag om det är mödan värt att göra en cyckel av den.

Min fråga är om ni vet varifrån det går att få tag på dekaler/klistermärken till Cresent-cycklar av den där åldern?

Hör gärna,

Hälsn,
Peter

Cressu vältti murskaimen; sille löytyi huolehtivainen koti Lauttasaaren suunnalta. Toivottavasti se nähdään cruisailemassa uudessa kuosissa vielä näillä sulilla.