Annettu: Concor

Tämä meni.

[s]koska treffit jäivät IhanaTainan kanssa Turussa saavuttamatta, olisi mulla tuossa täysin jouten yksi aika kulunut ja kolhuinen orggis-Concor, jota en ajatellut viedä takaisin välimerelle.

Joten: jos pääset hakemaan tuon satulan tänään pe 13.6. ennen klo 11 Aleksis Kiven Kadulta Helsingistä, niin PM, ja saat sen. First comes, first served.

Tuon hetken jälkeen jätän sen AKK numero 52 edessä olevan sähkökaapin päälle.
[/s]

Tästä tuli aivan hyvä mieli.

Niin tuli! Ja satula on jo työn alla. Valitettavasti en ottanut “ennen” kuvaa, mutta aika rottasessa kunnossa oli. Pidän kuitenkin vanhojen osien puunaamisesta, ja satula saakin varmasti uuden elämän - jos ei mun pyörässä, niin lahjoitan eteenpäin.

Toivon myös petelle arpaonnea! :slight_smile:

ei voittoa - inget vinst :wink: kiitti silti!

edit: http://rok.possu.org/for-sale/vasi5.jpg

Jos toi on rottanen kunto niin meikän satuloiden kunnolle ei varmaan oo edes määritelmää olemassa. Tosin muistelen joskus viltsun tokaseen ettei oo koskaan nähny yhtä huonokuntoista satulaa kun meikän turbo.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/27561026/turbo.jpg

Tossa kuosissa se oli jossain vaiheessa, kun rasvasin sen, ja sit jostain syystä linnut päätti syödä sitä rasvattua nahkaa O_o. Ton kuosin jälkeen ajoa tuli vielä vuosi…

Ton Concorin oisin voinu kyllä ottaa vastaan :confused: Onko vielä mokka?

Ei ollu mokka. Mä vähän tuunasin ja nyt se o tällänen kunnes jaksan tehä jotain:

Mitä vittua? Rasvasit värillisellä ja kirjoittelit tussilla vai mitä? Sä oot kyllä ihmemies niq. Komee penkki.

Vähä hiomapaperia näytin eka ni lähti kovettumat ja nahka heräs uudestaa henkiin. Toi värjäys ei todellakaan menny niinku stromsössä, vaan ihan ruskeella kenkälankilla töhkin ja sen on näkönenki. Maalitussilla dekaalit tietty. Joskus ku jaksaa ni värjään kunnolla jos en nylje.

Tol kannattaa sit varmaan ajaa vaan silleen, et on kakat valmiiks housuissa, jos kenkälankilla vedit. :wink:

Sepä se. Vedin kyllä välissä kaiken irti lähtevän lankin veke monin eri keinoin, eikä tosta tunnu enää väriä irtoavan. Kirkas lankki vielä päälle tai jotai en tiiä.

Ei auta, laita ennemmin joku nahansuoja-ainespray, toimii paremmin. Mut värii toi tulee sit päästää silti ku perkele…

Edit. Mut hyvään kotiin pääs kun kerran saa rakkautta. Ite oisin ajanu tollasena.

“Napoleonin kerrotaan käyttäneen taistelussa punaista paitaa, jotta mahdollisesta haavoittumisesta aiheutunut verenvuoto ei näkyisi ja siten lannistaisi miesten taistelutahtoa.
Suurinpiirtein samasta syystä Hitler käytti ruskeita housuja.”

:wink:

Mut oon Odien kans vähän samoilla linjoilla, saat kyllä aika paljon kurittaa tota ennen ku mitään väriä ei enää irtoa. Laitoin joskus vanhan maantiepyörän mukana tulleeseen orkkis-Rollsiin kirkasta mehiläisvahaa ja se on vielä melkein parin vuoden varastoinnin jälkeenkin ikäänkuin tahmea…

En halunnu näyttää housuunpaskoneelta ni tästä tuliki Concor Supercorsa Unpadded Keirin-edition Very Rare - vain leima uupuu.

huhhuh.

Vaikutat sen verran lannistumattomalta kaverilta, että voinen heittää tässäkin ilmoille epäuskoni pintakäsittelyn kulutuksen kestävyyteen. Mutta komee.

Tähän mennessä 10 kerrosta hilelakkaa päällä. Ajattelin pistää vielä toiset 10. Ja jos ei muuta ni päälle vielä muutama hileetöntä. Luulis pysyvän. Mutta en mä oikeesti näistä mitään tiedä.