ANNETTU: Banshee Prime -runkosetti, koko xl, Jkl

Meinasin tehdä tästä ski biken, mutta aika ei riitä kaikkeen.

Runko jotain 2010-2011 mallia. Koko xl ja itselläni mittaa 192 cm. Ajettu takuuvaihtokuntoon. Takuurungon saapuminen kesti aikoinaan pitkään, joten käytin Finpeakin Askolla tms. rungon hitsattavana. Sen jälkeen ajoin rungolla enemmän kuin ennen takuujuttuja. Nyt ollut käyttämättä jonkun vuoden. Poistettu käytöstä, kun taka-akseli katkesi. Keula on ehkä lopussa. Toisesta putkesta pinnoite kulunut yhdestä kohtaa ja taitaa olla naarmuja osumista kiviin. Saattaa haarukan kruunukin naksua tai sitten laakeri. Iskari on ollut toimiva, mutta nykytilanteesta ei tietoa. Öljyt olen silloin tällöin vaihtanut.

Taka-akseli on poikki ja se siis tästä uupuu. 142/12 mm ja 15 mm edessä. (Osia taitaa vielä saada jostain.)
E. Taka-akselin saattaa löytää täältä: Banshee Frame Spares | Triton Cycles

Saattaa olla käyttökelpoinen tai sitten ei. Jätän tämän asian jonkun muun huoleksi.

Annetaan vain asian ymmärtävälle ja rungon sekä muiden osien käyttökunnon arvioimiseen kykenevälle :slight_smile:

Vain nouto ja yhteydenotot yksityisviestillä.

Sijainti Jyväskylä.

Minulla saattaa olla tähän sopiva käyttämätön napapari, Slx centerlock. Jos toteat, että tässä olisi vielä käyttöpyörä, niin voin kaivella laatikoista osia sopivaan hintaan mukaan. Saattaa olla muuten uusi ohjainlaakerikin tähän sekä vaihtajakorvake. Alkuperäisellä korvakkeella on ajettu kaksi xt:n vaihtajaa poikki ja yksi Zee solmuun. Kestävää tekoa :slight_smile:

Hei!

Minä voisin rungon ottaa, jos ei ole vielä kerennyt mennä.
Kiitos! Onnistuisiko yhteydenotto puhelimitse?

  • Joona T

Olet toisena jonossa. Yv:llä tuli eka kysyjä. Selvittelen hänen kanssa asian ensin