Ammattipyöräily sohvaperunoiden näkökulmasta

Ei nyt nii vanha oo jos vielä floss pick kohderyhmää
bild

1 Like

lol mä näin kyllä kun se jäbä ronkki suutaan tolla

Absolutely disgusting

Ostin GCN+:n kuukaudeksi, maistuu kyl katella 55" telkkarista Touria kun tähän asti menty pääosin jollain pätkivällä Tiz-cycling piraattistriimillä (myöööönnän sen). Se on erityisen kiva että ei oo pakko kuunnella Peter Seliniä vaan saa enkkuselostukset - Selin on legenda mut ei vaan jotenki jaksa kuunnella niitä samoja juttuja etapista toiseen. Eurosportin otin joskus tourin ajaksi, mut juuri siksi siitä ei sit viittiny maksaa kun ei saanu enkkuselostusta.

Yves Lampaert yllätti kyllä. Ensin olin jo äimänä kun WVA nappasi 5s Gannan ajasta, ja sitten Lampaert otti toiset 5s WVA:n ajasta. Kova veto.

Sama ongelma Selinin kanssa, mutta ainakin nykyään löytyy myös erillinen multi-audio versio Eurosport playeristä.

Aikamoinen jysäytys Van Aertilta! Katoin Stravasta että keskinopeus siitä vikan kategorisoidun mäen juurelta maaliin 56,8km/h. Meikäläisen sprinttinopeus tasaisella on about ton verran.

Oon katellut näitä ilmais-VPN:llä valkkaamalla ranskalaisen serverin ja sit laittamalla Ranskan yleareenan tulille. Tai näin tein Roubaix’n kanssa, touria en ole vielä väijynyt. Hyvää kielikylpyä ainakin saa.

Jos osaa ranskaa ni mikäs siinä. Hyvä selostus on etenkin pyöräkisaa seuratessa olennainen osa kokemusta.

Joo mulla on about ranskan alkeet handussa mm siltä pohjalta, että espanja hoituu kohtuu hyvin. Sama pätee italialaiseen selostukseen.

Tokihan Selin vetää enempi matkailulinjalla esitellen paikkoja ja sen sellaista siinä missä fransmannit tietty keskittyy lähinnä itse urheilulliseen asiaan.

Oisin kyllä suonut Pogille voiton ihan sen takia, että sillä on kuitenkin podiumilla lastenlippis aina päässä. Vingegaardilla taas pari kokoa liian iso baseball-lippis.

Harmittaa kyllä että ikonisin pyöräilyasuste on häviämässä ammapiireistä. Ymmärrän kyllä että ei se siellä kypärän alla monestikaan ole kuin haitaksi pl. kevätklassikot, mutta kyllä sen nyt voisi podiumilla päähänsä laittaa.

5 Likes

UCI:n julkisivulautakunta kielsi välillä lippikset (ja aurinkolasit) palkintoseremonioissa kokonaan.

Vois kyllä amerikkalaisen pesäpallon lippalakit kieltää.

Just olinkin tulossa sanomaan että sopiva kompromissi ois sallia ainostaan pyöräilylippikset podiumilla. :sunglasses:

4 Likes
7 Likes


Kävin Hollannissa Jumbo-kaupassa. Saakohan niiden muovikassista askarreltua katu-uskottavan pyöräilyasusteen? :grin:

8 Likes

Kova superhyperviikonloppu kauden loppuun
https://twitter.com/GcnRacing/status/1577646624226017281
On tunnin enkkaa, Il Lombardiaa, geegeetä, seeäksää…

Gannan tunti

  • alle 55 km
  • 55,000–55,548 km
  • 55,549–55,599 km
  • 55,600–55,799 km
  • 55,800–55,999 km
  • 56,000–56,499 km
  • 56,500–56,999 km
  • 57 km tai yli

0 voters

Laitoin puoliks läpällä ton 56 mut vittu…

No huh huh.

Olihan tässä vähän eri meno kuin

Kuului olevan 65:14 välitys kun pikakelaan tätä UCI:n kanavalta, kampien mitasta en pahus vielä ole kuullut mainittavan

E: fillarin suunnittelussa on hyödynnetty viimeisintä tutkimustietoa ryhävalaiden aerodynamiikasta (sic)

1 Like