Amatööripoolotᴴᴷᴵ

toni eilen mainitsi myös että Arabianrannassa on joku matalalaitainen kaukalo jossa vois mahd. myös pelata?

itse en kuitenkaan pääse huomenna beesiin.

Arabian urheilupuistossa saattaa olla. Käyn tänään kulmilla pyörähtämässä, niin voin tarkistaa.

Santakatu eli just toi konkelin mainitsema gräsiksen koriskenttä on original poolopaikka. pinta tätä nykyä aika rouheessa kunnossa, syö kumit ja kyynärpäät nopeesti puhki mutta ihan ok varapaikka jos hietsun kaukalo on varattu. ympärillä penkit ja aita eli pallo ei karkaa kauas.

Laivapojankadulla on hiekkanurtsikenttä. entisen puukeskuksen ja skedeparkin hoodeilla on asfalttiakin mutta taitaa olla parkkis/ajoratakäytössä eli ei kovin tasainen eikä liikenteeltä suljettu.

Larussa on urheilukentän ja minirampin vieressä tenniskentät, tosin yleensä aika tiukkaan buukattu. Larun uimarannan vieressä on koriskenttä joka on aina tyhjä, en muista missä kunnossa pinta on. eikä siinä tietenkään ole laitoja.

Salmisaaressa oikeustalon takana on suht-tasainen ja ilta-aikaan suht-rauhallinen parkkis.

Arabiassa on snadi kaukalo. Se näkyy linkissä olevassa googlen kartassa sinisen kentän alareunassa. Jos tuo pitkähkö linkki ei toimi, katsokaa kartasta Arabianpolun ja Rörstrandinkadun risteyksen läheltä.

Mäkin mietin joskus ton Arabian kaukalon valtausta poolokentäksi.

Kävin tänään ostamassa Sporttidivarista pari golfstagaa ja kaukalopallon. Jos sitä vaikka huomenna sais töissä duunattua mailat pelikuntoon. Saattaa olla, että ehdin huomenna pelaamaankin, ollaan menossa Suokkiin viiden pintaan, eli ihan kuudeksi ei ehdi.

Märkä kaukalo oli POP, kiitos kaikille osallistujille.
Kuittaan huomisen, missä pelataan?

Mä hain sporttidivarista parin laskettelusauvoja, yhden golfstagan (tästä ei väldesti tehdä mitään muuta kuin helvetin iso avaimenperä), mutta kiinnityssysteeminä koetan ruuviankkuria sauvojen läpimitan innoittamana.

Mulle kelpaa huomenna arabia ihan hyvin. Its as väinämoisen kenttäkin. Tai ruoholahti. Kellonaika vaan, oisko se 18?

oisko se siis väinämöinen–>ruoholahti ja 1800. Pelataan isommalla tai ainakin sekaisemmalla sakilla varmaankin.

ChainThug - 6 hours ago » Larun uimarannan vieressä on koriskenttä joka on aina tyhjä, en muista missä kunnossa pinta on. eikä siinä tietenkään ole laitoja.
Siinä on nykyään uudessa "skeittipuistossa" tän vanhan koriskentän vieressä 2 aidattua "kaukaloa" mutta en tiedä riittääkö tila tähän fillaripooloon....

taitaapa ollakin niin, etten pääsekään tänään, kun tuli illaksi työhommia.

Mä lähden ainakin katsomaan kuinka väärän mittaisen kapulan tein. On se aika luirukin. Meni jesseä vähän perkeleesti, kun se kiila-ankkuri ei tahtonut pysyä pyörimättä putken pinnassa kiinni.

Mulla on nyt siis kaksi lisämailaa, eli yhteensä viisi mailaa. Ja se kaukalopallo.

Tuun mestoille kunhan kerkeän.

Japaa!!1!

Saatan tulla pyörähtämään, mut pitää ehtiä Stageen seiskaksi MusaVisaan :slight_smile:

Oli hunajaista.

  1. mulla on sen jätkän sininen maila jolla on paita jossa helmitaulu sanoo “you can count on me”.
  2. syy siihen, että “lukko oli paskana” (ei auennut) oli se, että se oli jonkun muun samanlainen lukko. :DD oma löytyi nimittäin himasta illalla eikä ollut ollutkaan mukana. eli sori sille jonka lukkoa yritin käyttää kaljanhakureissulla, toivottavasti löytyi lopulta.
  1. => lauri
    Multa jäi mailan lisäksi kaukalolle abuksen ketjulukko, ottikohan joku myös sen talteen?

Siellähän se pyöri loppuillasta, en tiä ottiko vikana lähteneet mukaan. Itse aattelin että se on vielä jonkun paikallaolijan.

Amatöörikuvia amatööripooloista → IMG_0262 | Otto Normalverbraucher | Flickr ja siitä etiäppäin. Pari heitin tuonne yksivaihteen grouppiin myös.

Eeppistä pooloo. Kiitti kaikille.

Olisko huomenna (sunnuntai 17.8) poolopäivä? Ei pitäisi sataa…

Oli varsin mainiot sessiot perjantaina. Tulemaan hakkaamaan palloa enemmänkin. Ja kuvamateriaali on varsin mainiota, vaikka allekirjoittanut näyttääkin urpolta kuvissa. Mallin syy, ei kuvaajan.