Amatööripoolotᴴᴷᴵ

Tää on nyt niin, että mekin aletaan pelaamaan sit pooloo. Totaalisen hip hip hurraa. Haen chainthugilta muutamat mailat huomenna ja Santtu väsäilee rakennusohjeet, joten sit vaan väsäilemään.

Missä pelattais ja millon? Keskareissa vai joskus muulloin?

pelipaitavaihtoehdot:
http://www.vintageswank.com/miva/graphics/00000001/22007.jpg
tai:
http://malibuvogue.com/images/la-022.jpg

Noi pelipaidat tulee kyl aika hintaviksi. Haittaako jos rokotiili louskuttaa leukojaan väärään suuntaan?

Nii sitä Mustamäe-torin Lacotsee meenasit?

Niin, sellaista “epävirallisempaa” sorttia.

tai sit myymälävarkaus-aalto lacostemyymälään

Nyt on 4 mailaa mulla hallussa ja muutamilla meistä niitä taisi olla ennestäänkin. Eli ensi keskareissa sit ois ekat poolot. Pallon vielä tarttis vaan.

ei aleta keskareiden aikaan säheltää pooloo, koska muutenkin tuntuu jo miltein että on liian vähän aikaa kikkailuun ja seurusteluun. äänestettäis vaikkapa joku toinen päivä moiseen. ja se väiskin kenttä on kyl aika toimiva spotti tai sit ruohiksen kenttä on kans smooth.

mitässanotte?

Pelataan pooloa siis nyt ensimmäisen kerran keskareiden yhteydessä Hietsun kaukalolla klo 1800 alkaen. Jos tulevaisuudessa tarvetta niin varataan poololle erikseen joku sopiva päivä.

Kyllä sitä aikaa on ainakin kebun kittaamiseen, ehkä jopa myös poolokikkailuun. Mites jos Väiskin kenttä on varattu? Ruoholahden metriksen kulmilla olevalle kentälle?

Mullekin kyl kelpais poolotukset ja keskaroinnit tulevaisuudessa erikseen, kun haluaisin treenata dorkana paikallaan seisomista vaihtelevalla määrällä raajoja mut ilman poolostagaa.

Mut ke tuun 20 jälkeen tsekkaa poolomeiningit. Mitkäs pedaalit on pooloon parhaat? Spedut vai koukut vai koukkupolkimien alapuolet vai flätit?

Onko kellään kunnon palloa? Mulla on mukana tennispallo, mut vain ehdottomaksi varmistukseksi vain! Jos joku ehtis käydä hommaamassa, nin ois hienoo, jos saatais ihan rullalätkäpallo pelivälineeks.

Olipa muuten helevetin hauskaa. Tänään staga-aihiota ostamaan.

Joko huomenna ois perjantaipoolot vai millon seuraavan kerran? Itsellä ei taida kyllä nyt paikat kestää, mutta oli niin mukavaa, että vois pelata silti.

Huominen käy. Suurin osa väestä taitaa flowssa viihtyä vasta lauantain puolella, joten eiköhän väkeäkin löydy.

Yritän tänään saada oman stagan aikaiseksi.

Mä sain elvytettyä mun mailan, täytyy kattoa josko sitä ehtisi pelaamaan. Oli muuten ihan sika hauskat pelit eilen, kiitokset kaikille.

Kuvia ja videoita odotellaan…

http://www.new.facebook.com/album.php?aid=29094&l=68aa5&id=623792228

Muutama kuva, enempää en jaksanut ladata, on aika hanurista dumpata noita kuvia viiden sarjoissa tonne galtsuun.

Säätiedote näyttäis huomiselle kuivaa iltaa sään suhteen, joten oisko pelit taas samaisessa hietsun kaukalossa kello kuus?

Hyvällä säällä kaukalo on melko varmasti varattu. Mä en oikein hiffaa, että miksi noi lätkäjäbät panttaa noinkin hyvää poolokaukaloa itselleen.

Koska lätkä on kansallisurheilua. Hiihdon ohella. Ja emännänkannon. Unohtamatta saappaan-, kännykän- ja keihäänheittoa. Myös puukkohippa on kova sana. Eikä kannata väheksyä pohojalaasten “arvaa kuka pressun alla piilee”-leikkiä, missä vuokrataan helevetin iso lainapeite, laitetaan iso kööri kavereita peitteen alle, ja joku arvaajaksi joutunut ottaa kirveen ja roimii sillä peitteen alla olevia samalla arvaten osuman kohteen henkilöllisyyttä.

Mitäs muita asiallisia paikkoja olis? Jossain hernesaaressa vois olla joku riittävän tasainen asfalttikenttä. Ruhojenlahden koriskenttä vois olla yks, mutta onks se sit passeli?