AMA: спорт

Tervehdys, vai pitäisikö sanoa привет.
Nojoo. Tällainen runko siis rullasi vastaan ja ihastuin heti. Oli pakko saada.
Kooltaan just eikä melkein, ei tarvitse enää painaa polvet suussa.

Tämä sporttinen ihanuus tuli meille melko rujona, viilatulla stemmillä, mummustongalla ja Createn kiiltävällä hanuripeilillä varustettuna. Nakattuani romut vittumaisen naapurin partsille korvasin ne komerosta löytyneillä ranskalaisella(?) ehkä vielä rujommalla stemmillä, itsensäkiduttajan hien syövyttämällä droppitangolla ja jonkun Jean-Paulin pershien kyllästämällä brooksin kopiolla. Taitaa mennä vaihtoon joku päivä kun tuntuu ettei sitä saa oikein kunnolla kiristettyä paikalleen vaan kiskot antavat periksi.
Myös Rossinin (ex-fixini) alkuperäinen etujarru istahti keulaan nätisti, hinkattuani ensin hiukan taaempaa reikää. Toivottavasti en vaan tarvitse tuota jarrua ikinä, ettei mene kehien kiilto pilalle.

Ohjainlaakeriakin tuli avattua ja huollettua. Toimii varmasti paremmin ilman sitä puolta kiloa hiekkaa mitä kaivoin sieltä. Silti, jokin on vinossa koska ohjaus muuttuu raskaammaksi kun vasemmalle kääntää. Täytyypä avata uudestaan joku päivä ja kattoo saisiko tuota kuntoon.

Niin jos joku osaa kertoa enemmän tuosta rungosta kuten valmistusvuosi jne niin infoa kehiin, kiitos.

Eipä mulla muuta, pari kuvaa vielä. Älkää ampuko jos näette kaupungilla.

спорт01

спорт02

спорт03

спорт04

Ainaki tarpeeks käytetyn näkönen, miellyttää mun silmiä. Tanko on aika pähee!

Neuvostorottalook säväyttää aina! Taannoin ennen Recordin myymistä totesin, että alkuperäinen ohjainlaakeristo taitaa olla näiden neukkumasiinoiden akilleen kantapää. Sinuna vain ajaisin ja nauttisin alkuperäisestä rustiikkisesta ajotuntumasta kuin laskisin vettä hanhen selkään. ехать!

katoin samanlaista (?) runkoa kumiluodista alkukeväästä mut se jäi mulle liian pitkäksi. jokatapaukses neukkaripyörät kiehtoo ja suurin osa mitä on tullut vastaan on jättänyt jälkeensä uuden lämpimän ystävyyden mun ja pyörän välille.

o4en horosho tämäkin toveri!

Älä sit riko satulatolppaa, varaosan saaminen voi olla työn takana.

Sir Richard - 22:34, 16.5.2011 » ...hinkattuani ensin hiukan taaempaa reikää.
Tirsk.

Ei vaan, komia konversio! Miltä stonga tuntuu pidellä?

Aivan mahtava!!!

syöpänen tanko kruunaa kaiken =D. siisti on! saisko uusia kuvia vaik ulkosalta ilman tota salamaa?

Edit: loukkaavat mauttomuudet poistettu viestistä.

FF - 0:30, 17.5.2011 » syöpänen tanko kruunaa kaiken =D. siisti on! saisko uusia kuvia vaik ulkosalta ilman tota salamaa? kiiltää ku juutalaisen mulkku ja nauttisin jos saisin tutkailla nii et näkiski jotain..
Sori OT, mutta miks juutalaisen munat/mulkku kiiltää?

Pyörästä: se on iha vitu hieno, stemi vois olla tosin kiiltävä, korostas paremmin tangon yllämainittua syöpäsyyttä. Satulaks suosittelisin jotain kiiltäväks hinkkautunutta mokkapäällysteistä :slight_smile:

FF - 0:30, 17.5.2011 » syöpänen tanko kruunaa kaiken =D. siisti on! saisko uusia kuvia vaik ulkosalta ilman tota salamaa? kiiltää ku juutalaisen mulkku ja nauttisin jos saisin tutkailla nii et näkiski jotain..
Naurahdin :)

Kiitoksia, kiitoksia. Tanko tuntuu hyvältä mitä nyt pikaisesti kokeilin. Illalla tiedän enemmän. Vähän riippuen siitä miltä muoto tuntuu kädessä(lääh) voi olla että kiepautan siihenkin jonkun kiimaisen kissan nahkatakin jämiä.
Oon aina ollut siinä uskossa että se on piian vittu joka kiiltää ja jokin palikka on kiero kuin papin mulkku.
No, eipä niistä enempää, ei varsinkaan kuvia mutta pyörästä voin ja otankin lisää fotoja, vaikka kuinka ette haluaisi, kunhan tuo aurinko keksii tulla piilostaan pilven takaa.

kyttyra - 6:50, 17.5.2011 »
FF - 0:30, 17.5.2011 » syöpänen tanko kruunaa kaiken =D. siisti on! saisko uusia kuvia vaik ulkosalta ilman tota salamaa? kiiltää ku juutalaisen mulkku ja nauttisin jos saisin tutkailla nii et näkiski jotain..
Sori OT, mutta miks juutalaisen munat/mulkku kiiltää? Pyörästä: se on iha vitu hieno, stemi vois olla tosin kiiltävä, korostas paremmin tangon yllämainittua syöpäsyyttä. Satulaks suosittelisin jotain kiiltäväks hinkkautunutta mokkapäällysteistä :)
Jossain mä olin ton kuullu, ei ollu ite keksitty valitettavasti. Varmaan joku vanha intiaanien sanonta. Onhan se piian vittu tiedossa kans, mutta sitä käyttää toi piän merenneito.

Ja asiaan. Toi tangon ruoste sopii hyvin satulan väriin. Ehkä nahkaa tankoon katu-uskottavan otteen verran ja siten myös ruoste jää näkyviin? Best of both worlds?

Kyllä satulatolppia löytyy, toinen juttu onkin sitten keskiökasetti.

Ehana. Ja yllättävän kireen näkönen. Mittees kiekot, haluu infoo. Ittekö kiillotit?

Tää on hieno!
Vielä kun löydät tankoon mätsäävän,kupan runteleman,tolpan ja stemmin,niin AVOT!

Tosta näkee mitä suolaiset eritteet saavat aikaan metallille. Periatteessa kerran vuodessa pitäis kieputtaa tankonauhat uusiksi, että näkee onko hiki syövyttänyt putket katkeamispisteeseen.

Mitä sukuelinten kiiltoon tulee, niin itse olen kuullut Miranolin kiiltoa verrattavan mustalaisen elimeen. Rasismia se vaan on.

Hieno on mutta täysin ruosteinen tanko pilaa mielestäni kokonaisuuden.

Mjoo, sä oot Fillarji ihan oikeassa. Tuo tanko on vähän turhan hc tuohon. Mutta ainoa joka sattui olee komerossa juuri nyt. Olkoon siinä kunnes saan toisen (myy joku mulle edullinen tanko :))
Satulatolppa joutuu vaihtoon koska se jäi satulan korkeuden säädön aikana tänä aamuna käteen. Liian lyhyt.
Onneksi sain jo toisen hankittua ja se kiinnitetään tänään. Se taas tarkoittaa että pääsen kaikkien kiusaksi huomenna keskareihin.

Kiekkosetti on Formula/Alex. Pinnoista ei hajua kun nää tuli valmiiks kasattuina ja kiilotettuina.

Kulmat on huomattavasti tiukemmat kuin vanhassa piiskassa. Ei silti mitenkään levoton.

Laitoin PM, mulla on ylimääräinen noname tanko jonka saat ilmaiseksi

^ PM huomioitu, kiitos.

Tänään otin sitten muutaman kuvan kun näitä niin kinuttiin.
Ruosteiseen tankoon kietaisin sen kiimaisen kissan nahkatakin jämät ja hyvältä tuntuu nuol…eiku siis kädessäpito. Sen verran miehekäs ajoasento tässä on että hyvin pystyy ajaa alaotteeltakin. Asento muistuttaa hyvin paljon mun läskirengas-Crescenttiä vaikka jotkut sanoo että “tuo on kyllä selkäkidutusta”. Siis joo, tykkään.
Satulakin tuntuu hyvältä vaikka oli ensimmäistä kertaa perseen alla vajaa pari tuntia yhtä menoa.

Jostain syystä pitää vielä mainita (en tiedä miksi) että ainoat muoviset osat tässä fillarissa ovat jarrukahvan säätöruuvi ja laakereiden pölysuojat jotka taitavat kuitenkin olla kumia.

Eka sivusta, ja auringonvalossa, huom!:

Picture 002

Takaviisto:

Picture 003

Takaa:

Picture 005

Takaa, yläviisto:

Picture 006

Ohjaamo. Huomaa tyylikäs ikivanha kello jolla voi säikytellä turisteja:

Picture 007

Woimansiirto, 46 - 17:

Picture 008

Edestä:

Picture 009

Etuviisto:

Picture 010

Kotiinpäin menossa:

Picture 018

Vielä iltainen fiilistelykuva:

Picture 020

Kiitos Konkelille tän päivan pelastuksesta ja muille kuolaajille. Itä jyrää taas.
Ite diggaan kybällä ja tämä ei ole myytävänä vaikka kuinka haluaisitte.

Edit: opettelen vasta kirjoittamaan.