AMA: Unelmapalpaa Briteistä

Oiskohan asbin kysymys viitannu tähän ajatukseen (tässä Sheldon-sedän sanoin):

Eli jos kuvioinnilla ei ole asfaltilla mitään väliä, tuskin kuvion suunnallakaa on?

RTZ - 16:56, 28.8.2013 » Oiskohan asbin kysymys viitannu tähän ajatukseen
No ei. Se viittasi ihan siihen, etten uskonut missään vaiheessa Freeflown kokeilleen Randoa takaperin, joten ajattelin vaan merkitä faktana esitetyt paskanjauhannat paskanjauhannaksi, jottei nettiin jää väärää tietoa vähemmin ajattelevia harhauttamaan.

mua kiinnosti ainoastaan asbin olemattomat skiddailut. ja teekkari tarjosi mitä halusin.

Ok. Ite oon ostanu ton ajatuksen, ettei kovalla alustalla oo merkitystä kuin kumiseoksella.

muistutus että mistä tässä langassa oli kyse

kid_scientifik - 17:00, 28.8.2013 » mua kiinnosti ainoastaan asbin olemattomat skiddailut. ja teekkari tarjosi mitä halusin.
Ja mua kiinnosti vain se, pystytkö tiedemiehenä selittämään mun skidailukokemuksien vaikutuksen Freeflown väitämän totuusarvoon? Sosiologi ei toimittanut.

Mitään merkitystähän ei enää ole sillä, että itse pyörää kokeillut kertoo kumin skidaavan helvetin hyvin, koska tässä on nyt kyse Internet-uskottavuudesta.

Voisitteko hoitaa tämän perseilyn vaikka PM:llä? Kiitos. Kiva nelson, ja takakumi istuu oikein hyvin…

Topic liikaa sössötystä täynnä.
Pyörä on kova.

Suoraan sanottuna vituttaa kyllä kun jotkut luulee täällä olevansa toisia parempia kun ajaa palpalla

^tota kuka näin väittää? En minä ainakaan tietoisesti :slight_smile:

asbi hei, ei kukaan laita kumia väärinpäin tarkoituksella. ja skiddailuakaan ei tehdä internetsissä, joten voit kaavailla ja vatvoa olematonta liirailuasi aivan niin paljon kuin tahdot. sillä ei ole merkitystä.

Jani S - 16:53, 28.8.2013 » ootan et joku maalais nelsoninsa pois alkuperäis kuosista.
Ei niin saa tehdä! Ei niin voi tehdä! Eihän!?

Jo langan nimi antoi olettaa, että kyseessä on nimenomaan Nelson, enkä joutunut pettymään :slight_smile:

Kiitämme:
*hyvää runkovalintaa
*rehellisen katurataista l. lyhyttä ohjaamoa (jotenkin sopii Nelsoniin kuin nenä päähän)
*mustaa speksii (pl. valkonen rando)

Moitimme:
*tekis mieli sanoo et ouryjä ja valkosta randoo, mutta koska Nelson, niin ei mitään: SEN KUN ANTAA MENNÄ VAAN!!!1

Ihan nätti vehjes. Mistä tätä sulle tarjottiin? Kiinnostaa, koska ite pistin jokunen hetki sitten omani kiertoon.

Dr.Jones - 17:24, 28.8.2013 » Ihan nätti vehjes. Mistä tätä sulle tarjottiin? Kiinnostaa, koska ite pistin jokunen hetki sitten omani kiertoon.
voin kertoa sulle salaisuuden ja paljastaa, että tämä kyseinen yksilö on ollut juurikin se sinun yksilösi. Oli alkuperäiselle ostajalle liian pieni joten tässä nyt ollaan.

Noniin, tulikin vähän semmonen fiilis. Hienoa nähdä se taas kasassa. Omniumit on jääny johonkin matkalle.

Kova, ei lisättävää.

E. dibs / haluutko vielä vaihtaa pienempään subrosaan :wink:

Kova pyörä. Poikien kinastelu hassuttaa.

P-2 - 17:33, 28.8.2013 » Kova, ei lisättävää. E. dibs / haluutko vielä vaihtaa pienempään subrosaan ;)
Joo ei tällä hetkellä :) riittää nää pyörät vähäks aikaa :)

Nelson on erittäin fiilis.

Aikuiset miehet riitelemässä internetissä pyörällä jarruttamisesta, ei fiilis.