AMA: Turkoosi polkupyörä

rumempi tuli

Väitinkö että kaunistui? On tähän se missikisa-setuppikin työn alla, mutta mitvit, kohta on talvi.

Kellyn keula, aika siisti. Näyttää entistä enemmän ajopyörältä.

Pieni irvistys pääsi kun huomasin gripit, ei ainakaan mun käsille sovi yhtään kun ovat paksut ja kovat. Mut jos se paremmalle puoliskolle soppii ni eihän siinä sit mitää.
Eihän tää kaunis ole mut missikisat onki sit erikseen, ja kyllähän tää kaikenkaikkiaan varsin ajettavan näkönen vehje on :>

e: ja jos kauneuspäissään rupeis speksaa ni speisserien, erektiostemmin ja suoran tangon tilalle riseri ja vähemmän speisseriä näyttäis varmaan paremmalta.

Toi on kyl totta. näyttää ihan tonion analordilta

kai se sit on puhdas ajopyyer

Mun mielestä spaceri parempi koska Kellyä ei viitsi ihan nysäksi pätkiä, eikös?

Ja gripit vaihtuu heti kun ylävitoseen tulee taas Ritcheyn vaahtoa.

Kare_Eskola - 18:14, 28.9.2013 » Mun mielestä spaceri parempi koska Kellyä ei viitsi ihan nysäksi pätkiä, eikös? Ja gripit vaihtuu heti kun ylävitoseen tulee taas Ritcheyn vaahtoa.
Eilen käydessäni olin näkevinäni näitä hyllyssä, vai onko kyse jostain spesiaalimmasta tuotteesta?

Pitkät viulistin sormet vai onks toi matka ohjaustangolta jarrukahvalle tosi pitkä?

Alustavien raporttien mukaan pyörä on käyttäjänsäkin mielestä rumempi ja sen lisäksi ohjaukseltaan vikkelämpi hauskalla tavalla, eli Kellyssä ei sittenkään ollut kovin iso rake eli traili vähän pieneni kun kulma loiveni.

Jarrukahva on sopiva.

Tarkkana näissä.

Traili on yksvaihteen Guggenheim.

Nonni, nyt on vaahtotupit.

Ja miten noi raket ikinä meneekään (yleensä väärin paitsi silloin kun pääsee muita rokottamaan) niin käyttäjän mukaan ohjaus on parempi kuin koskaan.

Kun Bob Jackson meni Eevalle niin tästä piti tehdä nätimpi. Tällä kuitenkin ajetaan joka päivä. Papalta vaihdettiin ikivanha Monark-keula. Bob Jacksonista jäi retrokiekot ja niille laitettiin pränikät Duranot. Tartsi ja loksut pois (racebladet toki tarvittaessa). Moderni ohjainlaakeri Peacemakerin raadosta. Kulunut satula krossariin, krossarista vähemmän kulunut tilalle. Kaupasta uutta voimansiirtoa, stemmi ja raiseri viidentoista asteen taivutuksella. Uusi jarru.

Talvirenkaat mahtuu edelleen, ohjaus palautui alkuperäistarkoituksen mukaiseksi ja raiseri kuulemma paransi asentoa.

Runko: pieni, pulverimaalattu 70-luvun kilpapyörä, Tampereelta
Keula: “Monark”, sanoi Pappa
Ohjainlaakeri: FSA:n tuumainen urakuula
Tolppa: Campan se jonka ruuveja on vaikea vääntää, 27,0
Satula: Selle Italia SLR Gel Flow
Stemmi: Velo Orange eli Kalloy eli noname 80 mm
Stonga: Spectra, 54 cm, 15 astetta
Gripit: Ritchey Foam, parhaat
Keskiö: En muista
Kammet: Sugino Messenger, 165 mm
Eturatas: Suginon joku hyvä, 48t
Takaratas: Surly, 20t, vähän kulunut ja ääntää, pitää vaihtaa
Ketju: se mikä kulloinkin on lähetti-approved, eli nyt KMC Z510HX
Kiekot: Miche / tosi ohuet kromatut pinnat / vanhat boksikehät by Tikkurilan Ajomies
Jarru: Dia Compe BRS 101
Jarrukahva: Tektron joku
Kumit: Schwalbe Durano 25 mm

Tulipas nätti. Keula sopii hyvin.

Hyvältä näyttää!
15% the best