AMA: Terry Dolan katurata

Hieno ja kevyt! Ootko diggaillu Spessun penkistä?

minustakin tuo eturatas näyttää ihan paskalta mutta toisaalta se on niin oiva yksityiskohta että vaikea sitä on heitatakaan!

Tykkään todella paljon! Mahtava toi eturatas.

tankoteipin vois vaihtaa mustaan tai eisiniseen.

TODELLA AJETTAVAN NÄKÖINEN PELI

millon dynkkyyn tän kans?

Kokemukset kehistä kiinnostaa. Uhka vai mahdollisuus?

LRM - 15:50, 15.7.2012 » Kokemukset kehistä kiinnostaa. Uhka vai mahdollisuus?
Ehoton mahollisuus. Ovat kestäneet kaupungilla pyörimistä.


Käytiin homeboyn kanssa ottaan kuva. Mä oon muushannut tällä over 2km.

on kyllä makee!

Magee

Tavoitteeni on, että munis hyväksyy.

Tämä on aivan hyvä. Onko kammet vai pelkkä ratas vaihtunut?

normaali - 20:30, 6.4.2013 » Tavoitteeni on, että munis hyväksyy.
Pitää ajaa yli 2km ensin.

KOWA!

Tää on kyl hyvä. Union Jack oli tietty kova mut eipä totakaan ratasta voi heitata.

Tuuks rundil?

Ooh, ooh kun oli herkkua päästellä Terryllä Kuopiossa. Eka kerta kun en ollut liikkeellä jollakin romupyörällä. Ennen matkaa piti kiristellä kammet ja keskiö kun naksunta oli aivan hirveä - ilmeisesti Urban Ride löysytti paikkoja.

Trade Mark naksunta keulan suunnilta jäi vielä jäljelle, joten heitin uuden Cane Creekin ohjainlaakerin Campan tilalle. Tuntui, että yhdessä tukevampien alumiinisten spacereiden kanssa se auttoi hieman. Kare Eskolan turkinpippurifiksiongelmien jälkeen tarkastelin kuitenkin emäputken seutua vähän tarkemmin Kuopiossa ja styypuurin puolella on alaputken sauman vieressä selviä murtumia maalissa. Ja käsittääkseni maali on joustavampaa kuin alumiini. RIP. Ajelin kuitenkin Kuopiomeingit ja Terry Dolan on yhtä parasta mitä mulle on fiksirintamalla tapahtunut, tunneside on vahva.

Kimin kuva oli bestest. Ninan kommentti tähänkin “miksi et voi olla kuvissa normaalisti?”

Se kaljatölkinruttailua muistuttava napina rungossa oli kyllä mielestäni saatanan pelottavaa, mutta pyörä on kyllä hieno ja kevyt. Ilmeisesti liian kevyt. Sääli.

normaali - 13:23, 26.5.2013 » RIP.
Eläpäs narraile. Tiiän että oot viimenen tyyppi, joka on valmis luovuttamaan tällaisten asioiden äärellä. Tsemppiä hei!