AMA: Surly Steamroller

Oli kiva ilma ja yli vuosi kun viimeks tehny aman, niin mikäpä jottei. Kyllä tänne aina rollereita mahtuu.

Koko 53

Kiekot luotto tb14 mackin navoilla. Uhrasin etusen jarrulle, joka on joku shimanon br-r451. Kahva salt bmx. Ihan hyvin tuntuu toimivan. Renkaia panaracer gravelking SS 35mm.

Voimansiirto sugino75 alterin 47t rattaalla, takana eai 19t.

Ohjaamossa race face sixc ouryilla. Stemmi pro plt 100mm, 10 astetta. Voisin koittaa kuuden asteen stemmiä vähän korkeemmalla, josko mahtuis tohon korin päälle. Nyt jää muutama milli tilaa.

Pelago rasketin kanssa elämä on ollut leppoisaa. Näyttää tosi isolta, mutta ajossa ei tunnu mitenkään pahalta, vaikka olisikin tavaraa. 5kg ilmoitetaan painorajaksi, mutta on siinä enemmänkin mennyt. Kunhan wizard works alkaisi myymään sitä laukkua, niin pääsisi cargo webistä eroon. Sen kanssa elämä on tuskaa.

Tolppa zipp service course ja penkki fabric shallow. Tolppa tuli väliaikaseksi testiin, mutta on jäänyt käyttöön, vaikkei ulkonäkö niin miellytäkkään. Olisinpa ton penkin löytänyt aiemmin, niin olis säästynyt aika monelta kipeeltä persukselta. Menee ilman vaippoja helposti pitkätkin matkat.

31 Likes

Aivan sairaan nätti, ja sit vielä mitkä kuvat!

1 Like

Todellakin!!

1 Like

Ihana.

Mut sipsiverkko best korissa

1 Like

Stemmi kalkulaattorin mukaan nollakulma stemmin pitäs olla 17mm korkeammalla et tanko olisi yhtä korkealla, eli luulis sopivan kun kuvasta katselin et sulla olis noin 1,5cm speisseriä stemmin päällä.

http://yojimg.net/bike/web_tools/stem.php

1 Like

Joo tuolta oon just katellu, että pitäs mahtuu ainakin 6 asteinen. Mielelläni laittasin tosta nuo 4mm speicereitä päälle mutta voisha sitä mennä ilmanki. Kattoo kummanlainen tulee halvalla ekana vastaan.

1 Like

Dibs ihan kaikki.
Hieno!

siisti pyörä ja siisti sivu.

Hieno pyörä ja eikö korin takareunan taivuttelu olisi oiva keino saada lisätilaa, jos stemmin mielit vaihtaa?

No joo kyllähän tuota varmasti sen muutaman millin sais helpostikkin taivuteltua jos siitä jää kiinni. Eipä tullut edes mieleen.

Hyvältä näyttää! Ton jarrureikään kiinnittyvän raudan oon ite litistänyt ruuvipenkissä niin sain madallutettua tartsia.

Ohjaamoon on tullu vähän muutosta, muuten kaikki aika lailla samaa. Vajaa pari tonnia takana, pääosin työmatkaa, ja on kyllä paras yksvaihteinen minkä oon omistanu.

20 Likes