AMA: Soma Cinelli

Stemiosastolla toi X2 näyttää ainakin itselleni vähän kompromissilta. Jos ahead on se juttu, niin ruotoputken päästä vähemmän jytkyt Thomson 25.4:en, 3T:n Forge Ahead tai jopa Nitto CT-80 voisivat olla tähän kokonaisuuteen sulavammin istuvia. Tää siis puhtaasti oma mielipiteeni, koska AMA.

Nätti buildi kaikin puolin, 4,9/5 stemin vaihdolla.

^3T:n Forge Ahead on nätti, nuo muut ei oikein innosta.

Siinä tekee treffikumppaniin lähtemättömän vaikutuksen kun kertoo, että Vanttera hitsaa mulle jatkeen, kun toi mun ruotoputki on viis senttiä liian lyhyt.

E: hyvä, että silpaisit saman tien sen verran enemmän pois, että mahtui tähtimutteri vielä lisätyn putken sisään.

Ygo - 10:34, 17.5.2013 » ^3T:n Forge Ahead on nätti, nuo muut ei oikein innosta.
http://viilipurkillinen.kuvat.fi/kuvat/yksivaihde/myynti/57.jpg/_small.jpg

mikäs se siellä pilkottaa

Näistä myös 'Dale & Zanzi vahvasti jatkoon. Dibs?

Zanzi on kans jees. Mutta taitavat olla vähän pitkiä? 90-100mm olis optimi.

Ygo - 10:15, 17.5.2013 » ^^En tiedä valehteleeko kuva, mutta rungon väri on tummansininen :) ^Hitsattiin jatke.
mietin tätä hetken ennekuin postasin. ilmeisesti olen värisokeutumassa.

Tästä olikin puhe räkälärundilla. Hyvän näköne pyörä.

Ja hyvä matti!

Tosi nätti ja sopusuhtainen Cinelli. Yhdyn muiden mielipiteisiin siinä, että stemmi ja tanko eivät ehkä ihan täydellisesti istu tähän muuten siroon ulkonäköön. Jos tuo nykyinen ohjaamo on sulle sopivan mittainen, voisi tuo Jerkun Nitto UI-2 ja Nitto Noodle olla aika täydellinen yhdistelmä tähän. Stemmi on lyhyempi, mutta tanko on vastaavasti vähän ulottuvampi. Tällä saisi myös enemmän vaihtelua eri otteille ilman jarrukahvojen tuomaa huppuotetta. 72° stemmi olisi myös siinä mielessä kiva, että se asettuisi vaakaputken kanssa suurinpiirtein samaan kulmaan. Terässtemmi on myös huomattavasti alumiinista sirompi.

Maanantaina lähtee stemmi sitten postisedän kyydissä back to japan, eli siihen asti tarjolla.

E. lisättäköön, että kivan näkönen filo, mutta kuten monet muutkin yhdyn tankoasiaan ilman mitään taka-ajatuksia:)

Kiitos, mutta ei kiitos :smiley: En ole oikein koskaan innostunut nuudelista, varmaan hyvät otteet, mutta ulkonäkö ei miellytä. Jos sopiva stemmi löytyy, niin hankin varmaan Soman 26mm clampilla olevan compact-dropin, on sen verran hyvä.