ama: skidin ajopyörä, teil zwo

Kyllähän tuolla kelpaa ajella.

Mitä olet tykännyt tuosta Duranon Skidistä? Tuleeko uusi samanmoinen tilalle vai meneekö vaihtoon.

Onhan se hieno. Olin itsekin kysymässä rengastuksesta, mutta tihrustamalla päädyin takarenkaan olevan Durano. Mites tuo Skid eroaa tavallisesta? Mulla on hyviä kokemuksia perus-Duranosta, kestää hyvin jne, mutta mä en skidailekaan kauheasti.

skid-durano on ollut kehno: seos on normiversiota selkeästi pehmeämpää eikä kestä - 25-millinen kului viikossa sileäksi ja kulmikkaaksi. lisäksi tuo häviää tavalliselle duranolle myös painossa ja rullaavuudessa. perusduranosta tykkäisin vieläkin enemmän, jos skiddaustatsi olisi parempi; joka taas todennäköisesti vaatisi pehmeämpää seosta ja kuluisi näin nopeammin…

ostat durano plussan ja liirailet sen pinnan siniseksi niin alkaa oleen hyvä :wink:

^laitetaan ns. korvan taakse.

liiraajat liiraa.

voin myydä sulle huokealla pari “nahkaa” missä tuo inhottava esityö on tehty! hahahah

onkos tässä muuten 1" vai 1/1 8" keula? hattarassa näytti olevan 1"?

Härskin hieno, jopa toi laakerin väri toimii tässä!

keula on 1 1/8" ja satulatolpan kaulus on irtonaista mallia.

Komia on kyllä!
Oli pakko mennä olkkariin hypistelemään bareknucklee kun tää näytti niin tutulta, ja kyllähän niitä yhtäläisyyksiä löytyy. Drop-outit, jarrusilta ja haarukka näyttää ainakin ulkoisesti identtisiltä.

tonic kiinnosta
e: ei kun niin. oliko se joku vihreä pyörä?

Tää on hyvä. Muuta en itselleni vaihtaisi kun penkin.

Tää on kyllä kovuutta. Niinku on skidin muutkin pyörät. Itelle toimii kans aika samankaltaiset setupit. Raiseri pitkällä edessä on hyvä. Tietty edesauttaa jos runkokin on pitkä.

RTZ - 16:27, 16.1.2015 » Minkäslainen ton Gorillan geo on? En nopealla googlaamisella löytänyt kuin väittämän että olisi identtinen Bareknucklen kanssa ja väittämän, ettei olisi...
aika tarkkaan paras käyttötarkoitukseensa eli kummatkin pystyputket 74-asteisilla kulmilla, keulan rake 35 mm.

alkup. setupista vaihtunut kiekot, keskiö sekä pidempi kannatin. kuvaa, jos jaksan. hyvä pyörä.

kid_scientifik - 18:18, 16.1.2015 »
RTZ - 16:27, 16.1.2015 » Minkäslainen ton Gorillan geo on? En nopealla googlaamisella löytänyt kuin väittämän että olisi identtinen Bareknucklen kanssa ja väittämän, ettei olisi...
[s]aika tarkkaan[/s]Mielestäni paras [s]käyttötarkoitukseensa[/s] minulle eli kummatkin pystyputket 74-asteisilla kulmilla, keulan rake 35 mm. alkup. setupista vaihtunut kiekot, keskiö sekä pidempi kannatin. kuvaa, jos jaksan. hyvä pyörä.
FTFY

^ No hohhoijaa. Jos se käyttötarkoitus on toimia skidin ajopyöränä, semmoseen ei varsinkaan omassa ama-langassa tarvii mitään “nämä ovat vain omia näkemyksiäni”-disclaimeria.

Vaaleanpunaiset detskut on kiva pieni säväys ja värikoordinointia ei ole kuitenkaan viety yli. Kovasti toi Kingi näyttää näissä ja muissakin nettikuvissa aika haalealta vaaleanpunaiselta, onko sitä myös livenä? Mietin yhteensopivuutta turkoosin keulan ja rungon etupään kanssa…

Vähän huumoria viimeaikaisten rollerijuttuihin pohjautuen. Guys, don’t be so serious.

E: Jottei täysin ot olisi, niin tunnustan tulleeni katsomaan tätä joskus ensikerran jälkeen. Riser hot! Kuvat vähän plääh, mut pääasia, et saa käsityksen millanen pyörä kyseessä.

On haalea. Olin jopa ehkä hieman pettynyt, että ei ollut kirkkaampi kuin omaani mallailin sebun keulille, mutta hyvin kyllä istuu kun silmä on tottunut.

e. lisätään vielä aiheeseen: on kiva pyörä ja livenä parempi kuin kuvissa!

OT: Kingin värit vaihtelee anodisointierien välillä jonkun verran. Avovaimon pyörässä on Pretty in Pinkand Strong -ajan kingi, joka oli jo uutena aika hailakka. Olen nähnyt räikeämpiä. Kuulemma Kingiltä saa tilata vaikka navat ja ohjainlaakerin samasta värierästä :).

Edelleen hieno pyörä, kiinnostais nähdä kuva uudesta setupista.

kingistä: valitsin tarkoituksella aspirelta hailakan, raren ja mielestäni tärkeään kamppikseen liittyvän pretty and strong -version. lähettivät sitten kuitenkin tuon normaalin/uudemman hot pinkin ja laittoivat messiin kamppistarran. eli on livenä/putsiskondiksessa selkeesti enempi vivid tuo pinkki…