AMA Scott nro 5

http://farm8.staticflickr.com/7367/10091479774_50157136c4_c.jpg
‘‘Tarviit viel mustan tolpan’’ -nipa
‘‘Mut on hopeiset kammetki ja mistä musta 26,2 tolppa? -vanhakin toimii ihan hyvin, sössönsössön…’’ -mä
‘‘Stop sössöting. Kannuta mustaks’’ -nipa
‘‘Okei’’ -mä

Tää on kyl kova. Ei tässä hirveesti muuta voi sanoo. Jotenkin toi musta ja kirkas vähän riitelee, mut en kyl tiedä mitä pitäis vaihtaa, ettei menis kokomustaks/-kirkkaaks.

En kannuttanu tolppaa mustaks. Ostin Kapteenilta ITM:n tolpan. DA-kammet lähti, muutamat muut ollu tilalla, Flite vaihtunut. Pinnakortteja kerääntynyt. Viime kesä oli tosi hyvä Scotin kanssa.

Tossa kuukaus sit ajoin ekoja kertoja Scotilla tänä vuonna

Sit tuli vähän väridetskuu

Sit tänään tuli vähän lisää väridetskuu
https://farm4.staticflickr.com/3767/13608566783_77d8cc213e_c.jpg

Tykkään tästä pyörästä aika paljon. Toivottavasti tänäkin kesänä tulee hyvät ajelut tän kanssa. Hyvät fiilikset.

Hieno. Minkä kokoset rattaat tässä on?

Hyvän fiiliksen kuvia. Ja kivan näköinen.

DanielBraun - 22:58, 3.4.2014 » Hyvän fiiliksen kuvia. Ja kivan näköinen.
Erittäin samaa mieltä. Mikähän tuo raiseri kolmoskuvassa mahtaa olla? Tarviin tommosen elämääni.

^^enmuista. ehkä 46t/19t. aika kevyt

Mä diggaan ergoista aina näis vanhoissa teräsraameissa! tilaa viel kiinakuitu kiekot :wink:

DanielBraun - 22:58, 3.4.2014 » Hyvän fiiliksen kuvia. Ja kivan näköinen.

Kesäisyys% aika korkea tässä.
<3

olisinpa yhtä cool kuin päbs ja sen fillarit.

p.s. tämäkin on näköjään le jeune

Eikun tää on sellasta trendikästä amerikanpalpaa, vähän niinku gt tai cannondale.

Siis tämä palpaa? Ja keula teräinen? Kerro nyt vielä rungon hinta niin alkaa hatuttaan riittävästi.

Näyttää kyllä niin hiton kivalta pyörältä, että harmituksen tunteet nousivat taas pintaan. Miksen liittynyt itsekin tiimiin silloin, kun näitä oli velolla pitkä rivi tarjolla? :cry: Täytyy kai vaan odotella, että tämmönen pulpahtaa jostain myyntiin…

Diggaan etenkin kolmesta ekasta kuvasta!

ou jes. Raiserisetupista pidin eniten. Kuvat on ässät ja runko ihan sairaan hieno. Love it.

tämä on kyllä yksi mun suosikeista. juuri tämän kohtalon olisin toivonut kaikille velomyyjäisten pyörille.

Munarkki - 9:23, 4.4.2014 » Siis tämä palpaa? Ja keula teräinen? Kerro nyt vielä rungon hinta niin alkaa hatuttaan riittävästi.
:P pöhkö
vanttera - 9:56, 4.4.2014 »
Munarkki - 9:23, 4.4.2014 » Siis tämä palpaa? Ja keula teräinen? Kerro nyt vielä rungon hinta niin alkaa hatuttaan riittävästi.
:P pöhkö
tämä! Siisti pöörä.

pitää kyl itekkin digailla. rottanen meininki toimii aina… vaikka eihän toi nyt niin rottanen edes ole.

Aika paljon näitä on ollut myynnissä. Mun ja mun pikkuveljen scotit on varmaan/melkein ainoot jotka ei oo joutunu luukutuskierteeseen. Toisaalta niitä oli paljon outoja kokoja ja itseä ainakin onnisti omien valintojen kanssa.

Eihän tää oo rottanen, tää on tällanen ‘budget build’. mä en tarvii men hipoo et jaksaa polkee pyörällä. Laakerit ei hajoo, eikä mikään oo liian lötkö. ja painokin on just ookoo.