AMA: Rossin

Tällä on menty vuodesta 2012. Kaikenlaisia vaiheita on nähty, mutta nykyinen setuppi tuntuisi olevan pysyvämpää mallia. Mymmelblau:lle iso kiitos kuvista!

Eemelin Rossin
Eemelin Rossin
Eemelin Rossin
Eemelin Rossin

Runko: Mysteeri Rossin 63cm
Ohjainlaakeri: Stronglight A9
Kiekot: Mack+Archetype+Cn Mac 424
Kumit: Lugano 25mm
Kammet: Campan 170mm stradat
Eturatas: Dura ace 47t
Keskiö: Shimano Un55 107mm
Takaratas: EAI 18/19t
Tolppa: Nopee Campa
Satula: Sqlab 611
Stemmi: 3ttt Pro Chrome
Tanko: Procraft
Huput: Sram s500
Polkimet: M520

Mustat jarrutellut kehät aina riepoo mutta muuten oikein bueno! Tulee mieleen palstan isot ratarosinit löysemmillä kulmilla.

Hirvi mut ei hirvein.

On jarrukin ruvennu vihdoin pureen, pitkään ihmettelin miten archetype pysyy mustana jarrusta huolimatta.

Ensisilmäyksellä olin mieltä, että huutais kirkkaita kiekkoja, mutta ei sittenkään. Nätti runko ja hieno pyörä!

Runko voisi muuten olla columbuksen SP - putkea. Perustan ton veikkauksen ihan siihen, että on enemmän hi-end rungon näköinen esim kromattuine muhveineen jne eli tuskin mitään ohentamatonta perusputkea. Rossin-tietäjät tietää paremmin, itse en tätä nimenomaista ole katalogeissa nähnyt.

Väri/muffit on mieleen ja hyvinhän tällä hirvellä näyttää matka taittuvan.

foorumin kolmanneks hienoin rossin, plussaa ajosta, ni sit ehkä hienoin…

Ole hyvä! Nättiä pyörää on kiva kuvata.

On nätti ja todella clean. Onko tä uudelleen maalattu, vai onko vaan helvetin hyvin säilyneet maalit?

Vastaan omistajan puolesta: maalattu maalaamossa, pinnassa ujo hile.

josbanse - 7:53, 6.7.2015 » Runko voisi muuten olla columbuksen SP - putkea. Perustan ton veikkauksen ihan siihen, että on enemmän hi-end rungon näköinen esim kromattuine muhveineen jne eli tuskin mitään ohentamatonta perusputkea. Rossin-tietäjät tietää paremmin, itse en tätä nimenomaista ole katalogeissa nähnyt.
Runko on ollut alunperin tarroitettu Crescentiksi ja ilmeisesti kilpakäytössä. Alkuperäiset maalit olivat liian rottaiset, joten maalattu uudelleen. Painoa rungolla on noin 2100g ja kromia löytyy emäputkesta ja takahaarukasta. Haarukanpäät Campaa ja satulatolppa 27mm. Mitään runkonumeroita tai muita merkintöjä rungosta ei löyty. Ilmeisesti Columbuksen SP- tai SL-putkea.