AMA: Raleigh technium tri-lite

Tällainen ysärihassuttelu aluteräs Raleigh toimii työmatkakulkimena sekä sekalaisessa vapaa-ajan ajossa.

Osat:
Runko: Raleigh technium tri-lite
Kiekot: Quando/shimano / DT / Mavic Open sport
Voimansiirto: VeloSolo 46t / No name 18t / Sram Pc1
Satula ja gripit: Scudo / Raleigh
Renkaat: Michelin dynamic classic 25mm
Ohjaamo: 90mm ITM / Charge Slice / Noname cyclocross

Loppukevennyksenä vielä samalla kuvaus-sessiolla otettu kuva lastenpyörästäni

United KL40 21.3

on muuten forumin siisteimpiä konversioita todnäk tai en tiiä

tulin tähän lankaan ihan vaan nähdäkseni jotain aivan karmeeta mutta jouduin pettymään karvaasti.
aivan hyvältä näyttää.

Tässä ei häiritse oikeestaan mikään muu kuin kuvan valkoinen tausta :slight_smile:

Joo, ylimmässä kuvassa valkoinen tausta hämää ja saa luulemaan, että toi on joku siisti kompliitti, eikä konversio :slight_smile: Merkkaria kompaten, tosi hieno ja bullis keltaisilla teipeillä kruunaa kokonaisuuden.

Jep ihan tarkoituksella otettiin tuollainen katalookikuva mutta näin jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt ottaa samoilla valoilla kuin tuo bmx. Kiitos kehuista, odotan edelleen ensimmäistä “sulla on vain pelkkä takajarru, sä kuolet” taivastelijaa =)

nii, jos fiksi ja yks jarru ni onhan se vähän tyhmää olla takana. Mutta ilman tuon satulan punaista olis kyllä tosi hyvännäköne

Ei ole fix… joo tai jos satulan punainen olisi lähempänä rungon punaista…

Helvetin hieno. Miksi takajarru?

http://1-media-cdn.foolz.us/ffuuka/board/vr/image/1385/90/1385905429399.png

ihan jeppis, mut oon lähinnä täpinöissäni tosta lastenpyörästä :slight_smile:

E: ja kyllä ite luottaisin enemmän takajarruun… etujarru saattaa pidentää kesälomaa

Tullut ajettua monta vuotta bmx:llä jossa takajarru. Tuntuu jotenkin luonnollisemmalta… kaikissa rakentamissani sinkuloissa on ollut pelkkä takajarru.

Minä en uskaltaisi ajaa sinkulalla, jossa on pelkkä takajarru.

vasaraasialainen - 11:51, 2.4.2014 » Minä en uskaltaisi ajaa sinkulalla, jossa on pelkkä takajarru.
En ymmärrä, miksi.

No ei mun Pompino tunnu kovin kaksisesti pysähtyvän, jos pelkkää takajarrua käytän.

Ei nyt mennä taas tähän. Ne ketkä haluavat asiaan perehtyä löytävät tähän materiaalia varmasti jo menneistä langoista aivan riittävästi.
En ole nähnyt herra Pottifemmaa ajamassa, joten en voi turvallisuusasiaa kommentoida kun kuitenkin vaikuttaa, että tietää mitä on tekemässä. Päivittäin tuolla näkee jengiä hyvillä jarruilla ajamassa, mutta aivan päättömästi joten ei ne kahvat ja vaijerit autuaaksi tee.
Hauskat värit tuossa on.
Dynamic renkaat ei oikein vakuuta, mutta jos kestäneet niin hyvä.

Jess se saattaa olla siitä jarrutustaktiikasta kiinni? Tämä on kolmas rakentamani sinkula pelkällä takajarrulla eikä koskaan ole minkäänlaisia ongelmia liikenteessä ollut. Dynamiceillä olen ajanut viime kesän duunimatkaa 10km suuntaansa ja hyvin ovat kestäneet. Say no to takajarru paskamyrsky. =)