AMA: punainen Rossin polkupyörä

Just hyvää kunnon konversiota + komppaan Karea joka asiassa

josbanse - 13:10, 10.4.2017 »
FF - 13:03, 10.4.2017 » rullasin ylös molon.

Satula suoraan, tulpat tangonpäihin ja kovaa ajoa.
On tuo stemmi erinäköinen juu. Kauneudesta en sano mitään kun mulla on joissakin pyörissä ahead stemmit.

Paavi - 13:28, 10.4.2017 » Satula suoraan, tulpat tangonpäihin ja kovaa ajoa. On tuo stemmi erinäköinen juu. Kauneudesta en sano mitään kun mulla on joissakin pyörissä ahead stemmit.
Komppaat varmaan kuitenkin, että rossinin etuhaarukka olis ihan kiva? Sen lisäksi, että alsahaarukka näyttää tossa rumalta, alsahaarukka varmasti tuntuu epämiellyttävämmältä kuim teräs.

Toki joku siisti rossin haarukka olis siisti. Mut kiven alla ne on. Kerran olisin ostanu kokonaisen fillarin vain saadakseni sen rossin haarukan siitä. Mut ku sain rahat kasaan oli pyörä jo myyty.

Helppo tuo haarukka on vaihtaa joskus kun kiva tulee vastaan.

Ihana punainen rossin ja vitusti parempi ja hienompi kuin mun ensifiksi. Parempi ja hienompi kun mun molemmat nykyiset arkifiksit.

järeä ensiama tosiaan, aika harvoin on hommat noin ok.

miltä on tuntunu alukeula ajossa?

pieni merenneito - 15:11, 10.4.2017 » järeä ensiama tosiaan, aika harvoin on hommat noin ok. miltä on tuntunu alukeula ajossa?
Terve, aivan hyvä, hiilari tanko demppaa hyvin tärinöitä, mikä oli vähän niin ku ideana.

Pannutin Kona PW:n orkkis teräshaarukan mutkalle, kiireessä alumiininen tilalle ja lähdin ajamaan Eurooppaan 2tkm. Kun vaan ajelee menemään, ei haarukan materiaalia pahemmin mieti.

Kelpo kasaus ensifixiksi. Stemmin vaihdolla parempi.