AMA: Puksutin

Sinkulanavassa suicide hub. Aennuksessa käytetty LockTiten pysyvään kiinnitykseen tarkoitettua mönjää. Kiristys paikalleen penkissä kahden äijän massalla. Lukkorengas brittikeskiöstä samalla lukitteella, metrisellä jatkovarrella kirrattu. Mun jalkavoimilla ei aukea mitenkään.

Nyyh,

Ompas erikoinen failpoint ja hajoamissuunnat. Onko muille internetissä käynyt noin?

quality bike products

Mitä, yli neljän(?) vuoden ajon jälkeen murtuma keulassa? NYTTEN KAIKKI PUKSUT JA VARULTA MUUTKIN SURLYT HETI SILLALTA111

Toivottavasti kuvan potilas saadaan kuitenkin pelastettua joko hitsipillin tai elinsiirron avulla.

kohu peruttu

Ennen

Jälkeen

Isompi kiitoskumarrus @Odie

Minulla on nousemassa ss-läskikuume. Pugsleyn näkeminen ei sitä vähennä. Hyvää työtä kertakäyttötaloutta vastaan.

Noniin, takaisin poluille. Halkeamien päät on porattu ja halkeamat juotettu hopealla umpeen, kummoisempaa paikkausta tuohon kohtaan ei jalkaa vaihtamatta olisi voinut tehdä. Raportoihan miten kestää!

2 Likes

on siihen vissiin sielua ajettu. :smiley:

Rapsa viipyilee kun meillä paikat niin jäässä että nasta on påp ja läskiin semmoisia ei mulla ole. Kunhan lunta tulisi kunnolla niin sit.

……

Mikäpä se on tällaisen kommentin tarkoitus. Pitää alkaa varmaan itekkin postailemaan näin.

5 Likes

Tää käy ja kukkuu vieläkin ja on ihan älyttömän hauska ajettava. Estetiikan vuoksi olis jarrulevyt voinut ruuvata irti, mut olkoon

Ihana! Mites läskäri on toiminut jarruttomana?

kappas tosiaa siinähä on vaa 1/6 jarruista.

^^ Aivan mainiosti, kunhan tietää mihin on menossa.

1 Like

Edellisestä päivittynyt tanko, Renthal fatbar 800mm ja tupit, Ergon. Oikein hyviä❤️

7 Likes