AMA: Pelizzoli Leggenda FOR3

Hieno pyörä!

Mua kiinnostaa niinkin oleellinen asia kuin että mikä toi sun satulatolpan kiristin on?
Näyttää nimittäin iha samalta ku eräs toinen satulatolpan kiristin:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/33080121/pre%20historic/Kuva2619.jpg
ox tollane? ei kyl o, kiiltää ihan liikaa fortreessä

Nyt on jo kaks kuvaa samasta.

hei mullon kans :))

http://farm8.staticflickr.com/7285/8769477837_e4341da2f2_c.jpg

siisti zolli. ohjaamo kadulla mietityttää mut josse toimii sulle niin mikäettei. on ainaki rataisa…

Haha, jätkät alko heti vertailee.
No mut joo, siis mullon tällänen

En mä tota ole mitenkään speksannu, tuli pajalta rungon mukana, enkä nähnyt tarvetta vaihtaa. Koon lisäksi merkintä at-115.

Nyt kun muistin; -iso kiitos Artolle kiekoista. kaffet sit joskus.

hieno väri, hienot putket, hienot saumat, hienoja paloja ja hieno kokonaisuus!

SM-mestari hyväksyy kokonaisuuden! Shamalit saivat ilmeisen hyvän kodin. Alaoteselvitys on hauska.

On kyl maar hieno polkupyörä! Shamalomnomnom.

uhhh! ehkä foorumin toisiks hienoin!

Hohhoh on hieno! runko yks kovimmista ja loistava kokonaisuus!

Välitys on asiallinen!Kokonaisuus toimii.

Upea peli. Niille kaikkein nopeimmille siirtymille.

Mää tykkään. Ja jos olisin massipäällikkö ostaisin mielummin tämmösen tai Leggendan kun yliarvostetun vanhan (muiden)hikisen kännärin. Ei millään pahalla teille jotka moiset omistavat, ja vaikka Leggenda onkin aika hävytön kopio ja onhan se kännärin track toki kaunis myös. Mut jotenkin se vaan tökkii että muiden ajamisen jäljillä saa intter nets famee - mun mielestä paljon kovempi juttu jos ite jaksaa tykittää rungon (ajamalla) ajetun näköiseksi. Ja sit se fiilis kun sitä ekaa chippiä pelätään kuin maailmanloppua… Mut jotenkin se vaan kiehtoo mua henk koht että kaikki jäljet on muistoja ja just nimenomaan omia muistoja eikä muiden.

Mutta koska palpa niin en varmaan koskaan osta, paitsi ehkä seinälle. Kunhan tästä massipäälliköidyn.

Onhan tuo hieno. Jännän näköiset putket myivät tämän mulle.

No kyllä tää nyt aina jonkun vanhan cänärin voittaa. Kertakaikkiaan hieno. Runkoputket on NIIN siistit.

karmolis - 23:20, 17.9.2013 » Ja jos olisin massipäällikkö ostaisin mielummin tämmösen tai Leggendan kun yliarvostetun vanhan (muiden)hikisen kännärin. Ei millään pahalla teille jotka moiset omistavat, ja vaikka Leggenda onkin aika hävytön kopio ja onhan se kännärin track toki kaunis myös. Mut jotenkin se vaan tökkii että muiden ajamisen jäljillä saa intter nets famee - mun mielestä paljon kovempi juttu jos ite jaksaa tykittää rungon (ajamalla) ajetun näköiseksi.
No mutta entäs minkä ottaisit jos vaihtoehtoina olis tämmönen tai Leggenda ja [i]iskemätön[/i] kännäri träk?

Onhan tää hieno. Kun oot tykittänyt tän ajetun näköiseksi ja päätät päivittää parempaan niin pistä PM niin ostan pois.

miks pitää tykittää pyörä ajetun näköseks? EI mulla ainakaan koskaan tuu sellasta ‘JES, taas uusi naarmu!’ fiilistä. Mä ainakin tykittelen pyörällä ihan muuten vaan, enkä kerätäkseni streetcrediä.

ps. aika makee prä.

Ajoasento alaotteelta näyttää suorastaan järkyttävältä. Pyörä osineen on joka tapauksessa ehdottoman upea.

olavi_takatalo - 10:25, 18.9.2013 » Ajoasento alaotteelta näyttää suorastaan järkyttävältä. Pyörä osineen on joka tapauksessa ehdottoman upea.
kognitiivinen dissonanssi on melkoinen koska ajopyörä muttei kusenpolttama malmikasa