AMA: Pelizzoli Leggenda 54

Hieno ja ybernopeen näkönen laitos!! Tykitetäänhän tällä myös kadulla?
PS. Kivat kuvat.

Kadulla kans :slight_smile:

^^ ja kiitos. Kiva kuulla että kuvista tykättiin.

Sen tolkuttoman arpomisen vuoksi nimesin tämän jo Pösilözzeliksi, mutta näemmä lopputulos on varsin mainio!

Mutta mikä oli japanilaisen urologin nimi? “Keu Lii Ko Kashi Maxisi”

kaunis laite, kuvat tukevat lopputulosta.

^^ taidanpa tarroittaa uudestaan

‘pöllözolli’

…ihan hirveä

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQWaRHIjRYtXjvKkbUVNrB4kHQnzQQMyD-Jwo3888orV9mcyr4f&t=1

nättejä kuvia nätistä pyörästä :slight_smile:

Hieno on. Vanteet ei kyl ihan koveta. Kalliiseen runkoon laittaisin mielummin jotkut mis olis vähemmän pinnoja ja tähän ehkä kans sopis ennemmin kirkkaat shamalhenkiset. Vähän liian tricktrack aero + 32/36

^alun perin piti tulla kirkkaat shamal henkiset mutta totesin että tulis vähän liian blingi mun makuun. Pitää pientä stealthia olla ja oon pikkusen pläski :wink:

Itse olisin kaivannut myös eteen puolausta 3x, jos ja kun sillä saisi lisää angstia palstalle.

edit. hehee

Huhhuh mitä kuvei, näitä alkaa olla vähän joka säikeessä. Onneksi oon niin köyhä, etten pysty hankkimaan uutta zygää ja sitä kautta tekemään uutta AMA-säiettä. Jäisi aika kauas näistä. Ja siis erittäin hieno pyörä, ajaisin ja voisin omistaakin.

Kiitos Kunnalisjte! Ja jos kuvia uuteen AMA säikeeseen tarviit niin ainahan niitä voin pari räpsästä :smiley:

Arvostusta täältäkin. Jotkut väittävät tätä Cannodalen trackin törkeäksi kopioksi mutta onhan ainakin haarukanpäät paljon paremmat ja kauniimmat. [/troll]

Tässä on mielestäni vielä jäljellä vintage-pyörien tyyliä jota nykypäivän pyöristä puuttuu. Ehkä se on vaan “handmade in italy” -juttu… Hyvin kasattu

Koko pyörä on hieno laitos, erityisesti yhtenä osana tässä tykkään satulasta, joka on juuri sopivasti elämää nähnyt verrattuna muihin osiin. Tuo sopivasti raffiutta.

hieno on ja foorumin upeimmat kuvat tähän asti. imo.

^Kiitos. Lämmittää mieltä.

No onhan tuo nyt aivan hämmentävän hieno - ja upeat kuvat tekevät tyylikkäälle pyörälle oikeutta. Minusta tasapainoinen setuppi niin tekniikaltaan kuin lookseiltaankin; tuolla hoituu varmasti niin Manskun mäshäykset kuin fabulan ovaalikin. Satulan kulma näyttää kyllä aika pystyltä mutta jos natsaa ajajalle, niin sitten natsaa.

Vajaan vuoden olen kelaillut erilaisia niin velo- kuin lenkkikäyttöönkin (ne notooriset siirtymät) soveltuvaa itseäni esteettisesti miellyttävää runkoa. Riittävän isoa cännärin träckiä ei pompannut mistään myyntiin, joten pohdin tuota 'zzolia, mutta päädyin lopulta tyystin toiseen freimiin. Näiden kuvien jälkeen mietin, että teinköhän sittenkin ohuesti väärän valinnan…

Jos puhut siitä mitä luulen niin uskon että et ole tehnyt väärää valintaa ja innolla odotan itsekkin että raotat vähän esirippua. Sitä odotellessa.

Vähän jokapaikan nopeampaa pyörää itsekkin tuosta halusin ja mielestäni tulos on juuri sitä mitä hain. Eli tarpeeksi kevyt ja nopea velolle, mutta myös tarpeeksi kestävä ja vankkaa tekoa ottamaan vastaan Helsingin katujen kurituksen.

Punnitsitko runkoa ja haarukkaa? Mitä painaa tuolla kokoonpanolla?