Viime kesänä tää ihanainen jaappanian lahja kulkeutui mun käsiin vaihdannaistalouden seurauksena, kiitos dpstyles! Tämä oli siis ollut palkintona Velorutionissa (EDIT: tarkemmin ottaen osana Velorutionia olleessa NJS-meetingissä.). Runko pääsi samantien ajoon muutettuaan meille, mutta kokoonpano kehittyi oikeastaan tähän kevääseen asti, jolloin sain viimeisetkin haluamani palat kiinni. Ajatuksena oli kasata tää pääosin japanilaisilla osilla, mutta mitään hirveetä stressiä mä en leimoista ottanut, vaikka löytyyhän niitäkin ihan kivasti. Melko samanlaisiahan nää njs-mankelit tuppaa hieman kasauksiltaan olemaan, mutta pienet yksityiskohdat tekee rungoista kuitenkin yksilöitä, niin tästäkin. Etenkin toi etuhaarukan kruunu on omasta mielestä todella nätti, enkä ole toiseen samanlaiseen vielä törmännyt. Kilsoja on tähän mennessä kertynyt varmaan pari tonnia, ja matka jatkuu edelleen. I love it.
Runko: Makino red rainbow glitter 54,5 NJS
Ohjainlaakeri: Hatta Swan Super Deluxe NJS
Kiekot: TB14 + Suzue Pro Max NJS + revot + Panaracer Pasela 23 & 25 mm
Kammet: DA FC-7710 172,5 mm NJS + Sugino 75 48t NJS
Keskiö: DA BB-7710 NJS
Polkimet: MKS Custom Nuevo NJS + MKS Deep Twin + Kashimax Five Gold Dual Sprint NJS
Ketju: KMC Z510HX
Takaratas + lukkorengas: SunTour 17t NJS + DA NJS
Satula: Kashimax Aero NJS
Tolppa: Nitto SP72 NJS
Ohjaamo: Nitto Pearl 10 NJS + Biltsu-raiseri + Strong-V -gripit
No tulihan se sieltä!!! Nätti on todellakin. Harmitti niin vietävästi kun tuo oli mulle niin iso, mutta oikeaan kotiin näyttää menneen. Muistapa käyttää tuota myös velolla vaikka vain mustalla viivalla muutaman kierroksen verran. Veikkaan että sillä on jo kova ikävä radalle. Kovaa ajoa vaan!
dpstyles - 1:05, 31.7.2015 »
Muistapa käyttää tuota myös velolla vaikka vain mustalla viivalla muutaman kierroksen verran. Veikkaan että sillä on jo kova ikävä radalle.
Tää tulee viel tapahtumaan! :)
spacer - 1:10, 31.7.2015 »
Korkea satula näyttää jännältä
Joo voishan tää olla pari senttiä isompi, mut tässä diilissä ei ollu valinnanvaraa, eikä se kyllä oo mua haitannut!
Tuo haarukankruunu on kyllä siisti ja en ole itsekään toista vastaavaa tavannut. Edes Makinoissa.
Mainittakoon tässä vielä niille jotka ei tiedä, että tämä runko tosiaan tuli japanista ebay-myyjä 8Pilgrim8:n sponsoroimana palkinnoksi NJS-meetingiin.Kyseinen häppening järjestettiin viime vuoden Velorutionin yhteydessä.
Nyt kun muutkin avasivat sanaisen arkkunsa niin pakko sanoa, että vaikka pyörä on hieno ja buildi oikein jeppis niin aika paljon aamulla nauratti taikamiekan kuvaaminen metsässä
Munccis - 11:21, 31.7.2015 »
Nyt kun muutkin avasivat sanaisen arkkunsa niin pakko sanoa, että vaikka pyörä on hieno ja buildi oikein jeppis niin aika paljon aamulla nauratti taikamiekan kuvaaminen metsässä :D
Hehe! Joo ei ollu alunperin tarkoitus metsässä kuvata, mut sattu sen verran herkullinen paikka matkan varrelle eilen, etten voinut vastustaa. Onhan noita betoniseinää vasten kuvattuja pyöriä jo ihan tarpeeks.
^^ Nyt ollaan asian ytimessä!
Kiva kun tykkäätte!
EDIT: Otetaan ne urbaanimmat kuvat sitten kun saan raahattua tämän velolle!