AMA: Paddy Wagonin 14v-synttärit

Välitykset/ketjun pituus vaikuttanee kans asiaan kun rengastila tyypillisesti kapenee keskiötä kohden.

Mites toi kehän leveys voisko vaikuttaa?

Toki vaikuttaa. Moni asia. Kaikki yllämainitut.
Summa summarum: Paddy Wagon oiva setämiesfiksi ympärivuotiseen nautinnolliseen ajeluun.

wtpooh - 8:41, 12.8.2017 » Mitens, kun omaan Paddyyn menee krimppailematta 35mm maraton winter? Että miksei sinulla aikoinaan.
Omaan menee suomityres 37mm nastoilla tost noin vaan (2014 malli) edessä itseasiassa ahtaampaa. Kiekko on kyllä suht takana et varmaan vaikuttaa myös.

Hyvää syntymäpäivää mussukka. Kamat ei ole edellisestä juurikaan muuttuneet. Koitin mä välissä 28mm kumeja ja lokareita, mutta ei se oikeen lähtenyt. Tää on just hyvä ja kiva tälleen.

1 Like


Hyvää syntymäpäivää t. ikätoveri

ylivoimaisesti: parasta

t. band wagon vm. 2010

hyväm mielen lanka

Hyvää 10v synttäriä mun Bulgarian Sofiassa pöllitylle Band Wagonilleni. Mulla ei oo muuta ku tää 5v-synttärikuva.

Se on aina mukavaa kun tämäntyyppisten pyörien omistajuudet täyttää pyöreitä vuosia. Joskus on vaihtamatta paras.

E: ^ :frowning:

Näemmä taas neljä vuotta kulunut viime päivityksestä. Tänä vuonna juhlitaan 14-vuotissynttäreitä.

Muutokset edelliseen:

  • P2-keula
  • Paselat vaihdettu Hardshelleihin
  • Kunnollinen kilon painoinen Konan joku DH-tankonen
  • Futuron-ukko

Pitkään ärsytti noi tosi kepeät välit, mutta tänä keväänä on ollut aika kivakin päästä pyörittämään.

Ihanaa kevättä kaikille :sunny::saluting_face:

13 Likes

helvetin kovaa todistamista, fixed gear elää ja voi hyvin

1 Like

monta hyvää kasausta, mutta tää on ylitse muiden imo _b

2 Likes

Hassuttelumuutoksia sitten viime kerran: setback-tolppa, kona-jakkara, viidakkoinen thomppa-clamppi ja kymmenen vuotta vanhojen KRNKY-strappien tilalle uudemmat samanmoiset.

Myös paddyn pikkuveli nykyään menossa mukana. Teki mieli lokarifiksiä ja mitäpä sitä hyväksi havaittua vaihtamaan.

6 Likes