AMA: On-One Pompino 2012

mulla oli viimetalven 40mm nokian w240 orkkis haarrukassa ja ei nyt ihan tiukalla viel ollu. muistaakseni jossain ama langassa mietittiin 45mm mahtuvuutta.

Mika K - 18:11, 7.10.2012 » Tämä on hieno livenäkin ja just oikeankokoinen. Kuuluu selkeästi niihin fillareihin, jotka on tehty kovaan ajoon. Taidanpas inspiroitua laittamaan oman langan tuosta meikän fiksikrossarista.
Siinä kai sitä Pertun kuvassa Mikasetän kans kurvataan renkaat vinkuen.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/554129_10151238110871203_439698082_n.jpg

Hehee, kultakutri vielä tässä vaiheessa peränpitäjänä :slight_smile:

Toimivan ja freesin näköinen laitos - jopa hieman kuraisena! :slight_smile:

Pahoittelut kysymyksestä jo näin etukäteen! Mutta mahtuuko tohon pompinoon takapakkaa? Jos joskus tulee fiilis et se yks ratas ei vaan riitä :smiley:

L4TE - 14:08, 8.10.2012 » Pahoittelut kysymyksestä jo näin etukäteen! Mutta mahtuuko tohon pompinoon takapakkaa? Jos joskus tulee fiilis et se yks ratas ei vaan riitä :D
Tämä selviää osoitteesta On-One.co.uk. Pompinon takahaarukka on 120mm leveä, joten ei mahdu takapakka. Jos haluaa säilyttää vaihde-option, niin pitää valita Pompinon järkiversio, eli Pompetamine. Siinä on 135mm haarukka. Pompetaminessakaan ei kuitenkaan ole vaihtajankorvaketta, joten vähän täytyy kikkailla.

^Offtopic: Taka-akseliin kiinnittyviä vaihtajankorvakkeita on tietääkseni olemassa, ihan yleismallisia. Lisäksi huom Kaffenback. Jos löytyy yleinen Pomppis-ketju (steamrollerin haastajat -lanka?) L4TEn kysymystä asiasta voisi jatkaa siellä. Tai Navat-ketjussa. Tuli epäm. muistikuva jostain 120mm navasta, jossa on kasettityylin vapaaratasrunko, missä piisaa leveyttä ainakin kolmelle erillisen rattaalle (tee-se-itse-pakka). Kiirus nyt, muuten olisin laittanut linkit.

edit:
Steamroller-vertaistukiryhmä
Navat järjestykseen

On-Topic: pureksin vielä.

L4TE - 14:08, 8.10.2012 » Pahoittelut kysymyksestä jo näin etukäteen! Mutta mahtuuko tohon pompinoon takapakkaa? Jos joskus tulee fiilis et se yks ratas ei vaan riitä :D
Lontoon foorumilla joku oli väkertänyt vaihteet Pompinoon: http://www.lfgss.com/thread59054-11.html

Sitä alfineahan ne kaupittelevat on onella noihin.

Hvo - 17:40, 8.10.2012 » Sitä alfineahan ne kaupittelevat on onella noihin.
pompetamineihin

mutta tähän ei tule vaihteita, miksi muuten olisin ostanut sinkularungon? eli tätä vaihdespeksausta vois käydä läpi jossain muualla.

Samaa mieltä.

Hyvin sopii yhteen nuo eriparikiekot. En vaihtaisi!

Tämä kiihoittaa mieltä nyt kovin.

Ai niin, löysin tähän pyörää kasatessa mun vanhat jo kertaalleen myydyt 38mm Tiogan Bloodhoundit talvea varten \o/ näitei saa enää mistään?

http://farm9.staticflickr.com/8316/8050538197_99d98d30cf.jpg

olet väärässä, mutta en kerro mistä saa.

no minä voin kertoa että nuo omani sain taannoin okkan pajalta 2008

Kerron että Smurf sai omansa minulta.

onko tää joku uus “tietäjät tietää” -ketju?

Toivottavasti ei.
Aiheesta, pyörä on ihana, tulee työmatkatempokin ajettua aina rossipolkuja pitki. Koolstopin palat tarttis hommata.

Tää on kyl upee.

Taisin nähä tän kauniin kuraisena eilettäin pyöräkaupan edustalla. Olipahan komia livenä!