AMA: Octane One Zircus

Tällainen tuli hommailtua viime kesänä ajatuksena kehittää vähän ajotaitoja ison pyörän kanssa. Ostin käytettynä ja painelin matkahuollon tiskiltä suoraan matinkylän pumptrackille kokeilemaan mistä on kyse. Kunnon hupipyörä, varmaan hauskin/huumorein mitä tallista löytyy! Ja its as ainoa yksivaihteinen tällä hetkellä hehe

Rajuista lähiölookseista (lokinpaskacamokeula, kultakäädyt, kultarenkulat jne) kiittäminen Edellistä Omistajaa ™ joka paitsi hyvällä maulla, myös laatupalatseista pyörän kasasi mm. nelipytty xt jarru, zee kammet ja tän tällaista. Ite laitoin foorumin salee yksilötasolla kommentoiduimman hopen trials-räpättimen (kiitti mull dundane diilaamisesta) ja sen ympärille uuden takakiekon + tankoa vaihtanu ja tän tällaista pientä. Nyt vaihdoin kans vähän kuvien jälkeen noi e13 polkimet saintteihin kun torilla myytiin halvalla. En tiiä btw yhtään palatsia e13:lta jonka viittis oikeasti omalla rahalla laittaa. Niin ja lapio on fiskars tietenkin.

V 2020 haaveena oppia kunnolla manuaalit, bunnyhopit ja ehkä kattella jos keulaan sais tymäkämmän vieterin

2 Likes

Just hyvät kultaosat! Ois hauska kokeilla joskus tämmöstä kunnon pikkupyörää

kova/hård

kid_scientifik - 22:27, 12.4.2020 » kova/hård

kultaset spacerit ja auringon paiste vähän liikaa, mut muuten aika kiva. Valkonen tai camo satula tai valkoset gripit vois vähän tasapainottaa.

Tuntuu siltä että tää pyörä tartteis amaan vähän liikkuvaa kuvaa.

Se on kuulemma dirttikesä 2020

Komea on! Itsellekin postin matkassa sama runko tulossa ja kunha sit saan kasaa nii samaa mk:n pumpträckkii vetelee!

1 Like

Tuo on vissii 60mm riseri? Kuinka pitkä oot kun mietin tässä ite että riittääkö 40mm.

Oon aina luullut että 183 cm mutta bike fit ukkeli väitti että 187?? Ajaisin ite ihan hyvin mielin 40 mm riserillä, etenkin nyt kun tuli päivitettyä keula vähän tuoreempaan ja samalla joustomatka piteni sataan milliin. Tossa tuoreemmassa Circuksessa taitaa olla myös tanakampi kruunu joka korottaa ac:ta entisestään.

Jostain syystä ei ole tullut räpsittyä kuvia oikein koko kesänä, kun odotin jotenkin sellaista nättiä päivää jolloin jaksaisi ottaa ihan kameralla kuvan. Tossa nyt kuitenkin vähän tuoreempi kokoonpano

1 Like

Hyvä tietää, itekkin siellä 185 kiepeillä ja aattelin Chromagin Fubarsit hankkii (Vissii aika arvoatettuja dirttiskenessä?) ja löysin oikeen väriset 40mm risellä. Eihän niillä ookkaa 60mm mutta olin miettiny vaa kannattaisko ettii sitä FU50 mallii vielä.
Olen aikasemmin koittanut jotain dirttii missä abt 15-25mm risee ja tuntu aika matalalta.

Toisaalta voi olla etten tarvii sitä 40kään kun mulla joustoa jo 120mm ja mainitsemasta kruunukoosta? Katotaas mihin päädyn mut kiitos!

jeppp

4 Likes