AMA: Mvsta Maantierolleri

1 Like

Ainaki on jämyt kiekot tolla pinnamäärällä ja korkeilla laipoilla noilla kehillä. Taakse olisin laittanu levariversion tai ainaki mustaa tussia.

Juu, kiekoista tuli tarkoituksella tosi jämyt. Jarruraidat ja tanwallit samassa pyörässä vähän pelotti, mut ihan hyvältähän tuo näyttää. Mullon takajarru ja 22T vapari sscx-optiota varten jemmassa, siksi takanakin jarrupinta.

E: On muuten satula laskenut ihan jonnin verran kun kattoo ekoja kuvia missä on Thomsonin tolppa ja vertaa uusimpaan.

Pistin vihreet Misukat. Tubelessit. Rajun näköset. Ens kesänä myös maantiesetup full tubeless jos ei jotain aivan älytöntä vastoinkäymistä tule nakkikumitubelessin kanssa.

7 Likes

Nasta pyörä.

mikkä nää misukat o? mikä muute välitys-suhde?

Just nasta. Olen yrittänyt noita renkaita, mutta ei ole oikeaa pyörää. Tässä just päräyttävät. :green_heart::blue_heart:

Michelin Power Cyclocross Mud 33mm. 48:19 vuoden ympäri.

Oon kyllä ehkä kuitenkin sitä mieltä että tanwallit on hienommat tässä kuin noi vihreet renkaat, ja noi toisekseen kiljuu että VARASTA MINUT. Saattaa siis olla että ostan Schwalbe X-Onet taas seuraavaksi, jos niitä vaikka sais ostettua sit kun on taas ajankohtaista.

Tubelessit alko vituttaa toden teolla, nyt rengastuksena GP5000 32mm sisurilla ja olen hyvinkin tyytyväinen. Nyt tämä vehje on todellakin otsikon mukainen, kun takanakin on ohkanen kisakumi. Skid_lyfe on täten historiaa.

12 Likes

kyllä sillä liirailee ihan kivasti vielä, kestää yhtä pitkään ku gatori :smiley:

1 Like