AMA: MUUSHInuija

Jeeeeij MASSHHH

Leader sai jäädä ja mashia tilalle. Kuukauden ollut ajossa päivittäin ja oon ihan in lööv<3
Osista suurinosa siirty liideristä, koska oon PA. Ens kesänä sit spexxaillaan, jos olisin sillon vaikka rahamies.

_IGP0027

Runko: MASH (M)
Kammet/ratas: Sram omnium/ Miche advanced
Polkimet: dartmoor ja KRNKY
Kiekot: Ellipset/ Gatorit 25mm
Ohjaamo: Deda zero 90mm/ Easton monkey bar
Satula/tolppa: Cinelli dna/ joku selle

Mitäpä mieltä olette?

_IGP0011

_IGP0050

_IGP0064

_IGP0046

Ajettavan näkönen

hieno mash ja hienot kuvat. satula näyttää mötköltä, mutta mikäs siinä jos sopii omalle perseelle.

Histogrammit on kyl nopeen näkösiä vaikka Parallaxissa onkin nätimmät saumat “:D” en omassa Parallaxissa diggaillu yhtään ajotuntumasta riserilla, tosin mulla on vähän pidempi stemmi ja oiskohan se oma Cinelli Pepper ollut 44cm mittasena vähän turhan kapea ihmisen ajettavaksi muutenkin.

Tussaa Gatorit kyljistä mvstaks!

Ei kukaan mitään kumeja oikeesti mustaa. Hyvän näkönen!

Mitä vikaa tässä on?
No ei mitään

E: hups polkimet aika Negaatio

kiitosta kommenteista

joo satula on kyll törkee eikä oikein muutenkaan istu, mut saa nyt mennä niin kauan et jotakin
muuta tulee vastaan.

enkä mä kyll noita gumekseja jaksa tussaa, hirvee homma ja tuntuu muutenkin turhalta :—D

todella hyvä!

oikein hieno mash polkupyörä. polkimet vähän turn off, laita lukkikset.

jepp! Lukkikst kyllä tulossa hetikun on enempi rahaa. Mitä kenkää jengi suosittelis? Siditkö? Mitä? hä? tä ?

Tosi harmoooninen kokonaisuus. Mainoskuvissa tuon vuosikerran histo on tosi tylsän näköinen, oikeissa kuvissa näköjään aivan päinvastoin. Uppee!

Kahta en vaihda, Timet ja Girot, mut voit toki ostaa myös Sidit tai emmä tiä.

hyvä katurata. slämmäät stemin ja laitat oikeat polkimet niin jeah!

Kengäthän riippuu ihan siitä mikä sopii jalkaan. Itsellä Giron Privateerit. Hyvät on.

MASH

shimpan kenkiä suosittelen saatavuden ja hinnoittelun kannalta parin parin perusteella. Älä osta sovittamatta.

Osta kuitenkin kengät joissa on jäykkä(kuitu)pohja, koska MASH vaatii täysii ajamista ja sitä ei tapahdu, jos osa jalkojen voimasta karkaa jonnekkin kengän ja polkimen välimaastoon… :slight_smile: No eimut. Kerran ajat kunnon jäykkäpohjaisilla kengillä, niin et halua ajaa enää tennareilla tms. Ei mul muut.

  • räikkä on hyvä olla ettei kenkä lennä jalasta ikuisesti pyörivän myllyn seurauksena kun whipskidaa neljän kympin vauhissa

Untitled

Ajoo tullu joku 400km nyt syssyn aikana. Ei moittimista just passeli meikälle. Vanha satula vaihtunu fliteen ja tuntuu huomattavasti paremmalta. Polkimina edelleen nuo samat, mut ne menee vaihtoon sit tos keväällä. Ehkä sit kelien lämmetessä rohkenee lähteen noihin YYyyveeetapahtumiinkin mukaan. Criterium cup kyl ginostelis

Olispa kesä, sniif