AMA: Musta ? Rolleri?

Moi! Kasasin tämmösen. Aika uniikki ja sillee. Joo, heitä mp!

Runkona: Surly Steamroller 53
Ohjainlaakerina: FSA Orbit MX
Napoina: Phil Wood fix/free
Kehinä: H+Son Archetype
Kumeina: Panaracer Race D evo 4 28mm
Keskiönä: Tecora E 113mm
Kampina: BLB Super Pista 165mm
Eturatas: BLB Super Pista 48T
Ketju: Izumi Standard Track
Takaratas: BLB Track 19T
Lukkorengas: Phil Wood
Polkimet: Shimano PD-M520
Tolppa: Raceface Inline
Satula: Selle Italia Flite 1990
Stemmi: BBB 60mm 6°
Tanko: Noname, mutta alumiinia ja levee. Mittaan, kun vähän kavennan.
Gripit: Oury Mountain Grip V 2.0
Kello: Crane E-NE
Tarakka: Pelago Commuter M
Huomaa myös: Punaiset juomapullotelineen pultit

21.6.21.






Decalit aijon uusia ja lisätä vähän suunniteltua tarramaustetta. Päivitän sitte. Moi moi!

9 Likes


60mm stemmi on vähän. No onneksi niillä on tapana pidentyä mitä enemmän kilsoja syntyy.

Ja flite inlinetolpassa aina yhtä ruma.

Muuten kiva musta rolleri

dekaalien uusimiselle vahva support. SURLY viistoputkessa luo aina auran pyörälle.

Ah ha ha, nyt mäkin pääsen arvostelees…Mulla vähän samoja, mut stemi on ainakin liian lyhyt.Se pitää vaihtaa heti ja sen 60mm😐voi heittää jokkeen. Tupit ei stemmaa värin puolesta… BLB kammet on vähän🤷‍♂️Kiekkosetti on kuitenkin hyväksyttävä…Jaa flitehän jakaa mielipiteitä…Vaikka rumahan se on…Noin…Ja muista! Se on sinun pyöräsi ja teet sillä mitä haluat, tämä on AMA arvostelua yv foorumin tapaan😛

Tää on just hyvä, eikä vain siksi että on mun vanha runko. Kiekot just maukkaat! Värikoodauksen nimissä harmittaa etten tarjonnu bundleen punasta liplockia kun olis löytynyt. Stemmi on lyhyt mutta sama se jos toimii, en mä tällä (enää) aja.

1 Like

Pidempää ja sirompaa stemmiä tilalle ni son siinä. Just hyvä semirottasella estetiikalla ja laatupalalla varustettu rolleri.

1 Like