AMA: Monstercrossattu ja vaihteistettu SA-henkinen Unit

Mä oon miettinyt Corner Barin hommaamista, mut joku siinä vähän tökkii ja on jäänyt toistaiseksi hankkimatta.

Dibs se corner bar sopuhintaan sit kun oot kokeillut etkä tykännykkään. Niin ja on hieno Unit siinä!

1 Like

Mahtuiko nuo Bluemels-lokarit ilman kommervenkkejä FF:n kera? Mulla loppui aisojen pituus takana kesken, piti hankkia pidemmät aisat tilalle. Ei muistaakseni riittänyt pituus oikein vakio Rangereillekaan…

Ei ilman kommervenkkejä, mutta ilman rankkoja modauksia kyllä. Taka-aisojen pituus on aivan tapissa, ja ne on lähes pyhällä hengellä kiinni tuossa. Aivan millipelistä kyse kuitenkin tuon clearancen kanssa.

Jos sitä kerran vuoteen nostelis tän topsun. Ajettu on ja ohan tää kiva.

Viime kerrasta on muuttunut lähinnä mukavuustekijöitä.

  • Lokarit on päivitetty pitkiin 75 U - versioihin, eteen on laitettu SKS:n kehnon lirpakkeen sijasta Helkama approved kuraläppä.
  • Eteen on asennettu pysyvästi K-edgen garmin tellinki, jonka alla pidike etuvalolle.
  • Keskiö on vaihettu uuteen kun luulin vanhan rohisevan. Kontit: katin, sehän oli vain vähän likainen. Noh, on uutta joka tapauksessa. Nyt vois purkaa ton vanhan ja tutkailla miten siihen saisi omat laakerit paikalleen.
  • Keskiön alle porattu 4 millin viemäröinti.
  • Turvapizza

Koska kuvat on parasta, niin tässä pari räpsyä:



6 Likes

ai että :heart_eyes: näyttäs paranevan vaan :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

hyväm: mielen

1 Like