AMA: Meccanico Giro

Mitä mitä tää näytti aiemmissa kuvissa paljon vaaleammalta, mut nyt kun toi tummempi feidi näkyy ni 6/5. Radiaalia en ois ehkä tähän tökänny ja tankoakin kääntäisin siten et tulis vähän enempi backsweeppiä.

coolio. varsinki kiekot siistit, paitsi radiaalista en tyksi. lisäks ton b201 profiili on aika typerä

oliko toi b201 ilman backsweeppiä?

jep

love it.

mitä enemmän näitä njs-pyöriä kattelee, niin… pitäisköhän itteki koota tämmönen

mohnomishe - 15:54, 29.1.2014 » pitäisköhän itteki koota tämmönen
Pitäis. NJSkesä2014

Radiaali on kyllä pöhkön näköinen klassisessa ympäristössä.

Satula toivottavasti löytää tiensä sentin pari taaemmas, ei missikisojen vaan ajamisen nimissä.

Ei huhhuh tää on siisti. Putket on niin kaposia niin kaposia näissä että ihastuttaa! Pitäsköhän itekin kokeilla raiseria ens kesänä …? Onneksi olen lähes immuuni flunssalle ja kuumeelle.

Ylös. Kattokaa nyt jumalauta mikä polkupyörä.

onks minkäänlaista kehitystä vielä?
-lumet varmaan sulanu ja riseri muuttunu leveemmäks? Ja satula taaemmaks.

ihan söpö, mut näyttää vähän keskeneräseltä

Satula saanut vähän säätöä osakseen, tangon asento myös.
Siinä se.

http://danielb.kuvat.fi/kuvat/Mielenmaisemaa+2014/Harrasteet/L1002381.jpg/_img900.jpg
Ajankuluksi kävin ottamassa tästä uuden sivukuvan.

toi väri kyl on upee!

reiän poraaminen onnistui

Bure hyväksyy aina tämän väriset pyörät, hyvä hyvä

Hyvä hyvä! Raffi tausta. Radiaalikin toimii minusta tässä ihan hyvin edessä.

Harmi kun olen ollut itse niin laiska, etten ole omasta NJS:stä jaksanut kunnon AMA-kuvia ottaa. Ehkä joku kaunis päivä vielä.

Polttaa vähän silmiä tuo tausta ja pyörä hukkuu tohon saturaatiomereen. Muuten just jees. Diggaan rungon väristä!

Hyvän näköinen runko ja kasaus. Vähän hämää itseä toi ratastemmi ja raiseri -yhdistelmä. Radiaalista en myöskään tykkää, mutta olosuhteiden pakosta mulla on sellainen omassakin pyörässä edessä, eikä se tässä mitenkään haittaa.

Tuossa viimeisessä kuvassa on kyllä kieltämättä liian hyökkäävä tausta.

PS. rungon väri on paras

Joo, jälkikäsittely ei ehkä tässä mennyt ihan nappiin.
Tausta toimi Gangstan kanssa jeppis, tällä combolla ei niinkään.
Radiaali ei olis ollut oma valinta, mut tollasina ne ismolta ostin ja laiskuus.

Tää tulee todennäköisesti saamaan kyl noiden häkkien tilalle lukot. Ei vaan toimi mun makuun ja tuntumaan yhtään. Muuten onkin ihan kiva ajaa, voimansiirto vähän pitää ääntä vs Gangsta. Dodissa aikalailla samanmoinen älämölö, joten mitä pienistä…

Onhan tää siisti. Palstalla alkaa olemaan jo aika monta keirin -pyörää, mikä on tietysti jees :slight_smile: Aika peruskasaus, mikään ei hirveesti pistä silmään ja näyttää kliiniltä ja sopusuhtaiselta. Tuo radiaali edessä ehkä vähän tökkii, mut ei paljon. Hyvä hyvä.