AMA: Maverick K3

^En kyllä ole. Se on hankalaa kotioloissa.

no soita vaikka naapurin ovikelloa ja kysy toista vaakaa lainaan, pyörä itsessään on lihasta

Tämä on kyllä siisti tuota satulaosiota lukuunottamatta. A-headikaan ei niin tässä häiritse.
Punaiset pyörät on nopeimpia!

Haha mä en edes tajunnut että tossa olis pitänyt olla joku aataminaikuinen quill-stemmi :smiley:

4/5 koska penkki näyttää olevan kovin edessä. Tanko näyttää myös epämukavalta mut emt/eos koska enhän mä tolla aja. Ajaisin kyllä mielelläni.

Projektiketjun ratakilkekuvaa on helppo fiilistellä, mutta ajossa paras. Hyvältä näyttää.

kyttyra - 23:39, 23.9.2013 » Haha mä en edes tajunnut että tossa olis pitänyt olla joku aataminaikuinen quill-stemmi :D 4/5 koska penkki näyttää olevan kovin edessä. Tanko näyttää myös epämukavalta mut emt/eos koska enhän mä tolla aja. Ajaisin kyllä mielelläni.
onks tossa muuten adapteri vai kierteetön keula?

^Adapterillahan tuo. Ja olen kyllä samaa mieltä siitä, että satula näyttäisi olevan liian edessä. Pitää vähän mittailla juttuja.

Vaihdat tempo-ohjaamon niin hyvä se on :slight_smile:

Ajankohtainen nosto. Palstan hienoimpia.

Oli kyllä ajankohtainen. Pistin nimittäin just riserin kiinni. Heti tuli vierashuoneeseen katurataisampi fiilis.

Hyvin oli jämähtänyt quillin kiila stratoksen emäputkeen. Olkoon siellä saatana.

Vaara-Ali - 19:07, 23.9.2013 » Yks siisteimpiä runkoja täällä.
vasaraasialainen - 19:21, 23.9.2013 » Vitun hieno runkosetti.
maza- - 19:31, 23.9.2013 » Ja satulan slämmäys taakse. That would do.
Fullspeed - 19:55, 23.9.2013 » on toi runko kyllä yks hienoimpia.
mindw - 2:40, 24.2.2015 » Ajankohtainen nosto. Palstan hienoimpia.

ruotsin serkut tykkää tästä kovasti

Ai että.

Tällaisella kuosilla mennään nyt siis. Voisi ehkä hommata jonkun oikean kameran joskus.

Ei vitu toi on siisti.

oikyllä.

^^+1 ja kovasti

kova. alko soimaan pääässä:

Hienoin.

Kiva fiilis ajaa tällä.