AMA: Mash AC2

siis 2x2

eiku 4x1

1 Like

Näitähän ostetaan kuiteski pareina, et sitä tarkoitin. No mut…

Tulin nyt tänne fixed gear häkkipoljin eksperttinä kertomaan että ainut sträppi joka mulla ei ole revennyt, delaminoitunut, venynyt liikaa ta edes lipsunut on perinteinen musta nylon toestrap.

Ei maksa paljoo ja aina toimii. Helppo leikkaa oikeeseen mittaan ja liekittää pääty siistiksi.
Toimii tupla parina ja sinkku parina.

miten jos ompelis kaks remmiä päällekkäin niitä niin eiks silloin ois jämäkkyys taattu

Mulla nää on aina lipsunu taas. Kokemukset vaihtelee :slight_smile:

Itse myös muovisten varvashäkkien kannattajana näkisin tässä muoviset varvashäkit mutta olipa lukot tai häkit niin on siisti kelkka. Napojen laipat kyllä kannuttaisin mustaks.

Tämän kesän setupista uusia kuvia tulossa nyt:





Osia on vaihtunut, laitan listan lopuksi alle. Pyörä edelleen päivittäin ajossa töihin, aina kun ei ihan täysi talvi ole, ja tänä kesänä ois tarkoitus enemmän lenkkiäkin ajella. Vissiin ikää ja järkeä tulee kun jarrunkin asensin. Painoa tällä hetkellä pyörällä n. 6,8kg.

Runko ja keula: Mash AC2 58cm
Ohjainlaakeri: King Dropset 2
Kiekot: Farwheels 50mm carbon, Dt swiss navat
Kumit: GP5000 25mm
Voimansiirto: Rotor 3D 165mm, Sugino zen 48t, Dura ace 16t, Izumi jet black
Keskiö: Yuniper superlight
Polkimet: Eggbeater 11
Tolppa ja satula: MtZoom kuitu, Selle san marco aspide
Ohjaamo: MtZoom 90mm, OgEvkin 40cm kuitu, Deda straforato teipit
Jarru: Köyhän miehen EE, joku halpis kahva

Tällä setupilla ajellaan tämä kesä ellei pyöränosien_ostelu_addiktio muuta suunnitelmia :smiley:

26 Likes

Hieno pyörä kyl! Noist Eggbeatereista senverran et ei oo parhaat maholliset skidailuun :v:

1 Like

Huhhu :hot_face: onks toi ee siis aito vai aliexpress ku sanoit köyhän mieheb? Näyttää super aidolt ainaki muutenku et rarempi väri

1 Like

Köyhän miehen eli aliexpressist on joo :grin: laatu on kyllä oikeesti yllättävän hyvä ja toimii just niinku pitää. Ja ainaki omasta mielestä sopii aika mukavasti siniseen teemaan mitä yrittäny saada tohon Mash logojen kaveriks.

1 Like

Hirmusen hieno päivitys!

1 Like

No NYT on matchy match jarru

Eri hieno pyörä

1 Like

Toi jarru ei oikeen perustele paikkaansa tossa ton käppäsen cx lisäkahvan kaa paritettuna. Parempi ois olla joko myös vaan joku perushalpa jarru tai sit kunnon maantiekahvat ton ee:n kanssa. Muuten mun mielestä tää on aika sweet spotissa. Ite ihan chasina laittaisin tankoon mustan kangasnauhan tuomaan vähän eläväisyyttä.

Upee mut oispa huput

1 Like

droppi on kyl klassisessa asennossa, oispa suora tanko lewk.

jos ei pysty ajamaan ilman kahvoja oikeessa kulmassa nii jättäisin kaappiin pölyttymään.

2 Likes

Tää on melkein kuin joku projektilanka mut väsäsin tällästä päivitystä voimansiirtoon:



Sram red 170mm kammet, Garbaruk 44T eturatas, Kappstein pro-line 15T takaratas, KMC x11 SL ketju. Kelkka kevenee vaan entisestään ja on kyllä smoothi ja hiljanen voimansiirto.

Ps. Ostakaa joku rotorit

6 Likes

Elähän nyt viitti!

2 Likes

Rotorit takas

5 Likes

Alkuun olin että eih. Mutta sitten olin että seksivau!

1 Like