AMA: Makino NJS

Runko: Makino NJS, Columbus Zona, 2012
Keula: Makino NJS, Columbus MAX
Ohjainlaakeri: Dura Ace 7410 NJS
Tanko: KCNC
Stemmi: Nitto Jaguar NJS 120mm
Satula: Kashimax RS NJS
Tolppa: Dura Ace 7410 NJS
Kammet: Dura Ace 7600 172,5mm NJS
Keskiö: Dura Ace 7610 NJS
Eturatas: Dura Ace 7710 47t NJS
Takaratas: EAI 17t
Lukkorengas: Dura Ace 7600 NJS
Ketju: Daido
Polkimet: MKS GR9 & MKS NJS & MKS fit-α NJS
Kiekot: Dura Ace 7600 & Sapim & Araya ADX-510
Kumit: 4Season & Hardshell

3 Likes

#aaaaah #ParhaatMaaliduunit

Ohjaamo ei ihan nappaa. Näkisin tässä mielummin vaikka B123:n. Muuten kylla kaikki vaan natsaa.

Miks Mankkis sulla on aina niin hienoja pyöriä?

nam, mahtava keula huhh :sunglasses:

Huhhuh!

Tanko vaihtoon. Muuten isot läpyt!

naisu desu nee

No huhuh!

Voi juku voi juku voi juku

Tangoksi halusin ehdottomasti riserin niinkuin mulla on muutenkin fiksipyörissä. Emmä osaa ajaa fiksillä jos siinä on droppi. Varsinkaan millään B123lla what?

Runko on hurjan korkea 56x56si mutta Jaggella homma kuntoon. Eli klassinen Jag+riser. Koitin kans suoraa tankoa suoralla stemmillä mutta ei lähtenyt samalla tavalla. Kyllä tää on aika ready uskoisin.

Tänks

Huh ja huh. Kaunis teos.

Voi morjens - taattua fredespeksin’. UPEE!

nyt on kiireisen näköinen raami

aivan ihana +

happo-orgiat - 15:46, 26.3.2017 » kiva nähdä NJS-skenen voivan hyvin

Juu on muute hieno pyörä!

tää on upee!!

ohjaamo ehkä kaipaisi parikseen hieman kevyempää jakkaraa, mutta ymmärrän täysin haaasteet njs satulavalikoimissa

Hmm mut jos kiekotkaan (musta rungon jälkeen ns olennaisin osa kasausta) ei oo njs (vai onko navat) niin tarvisko ees surra että onko jakkara njs eli ei?

Toi satulahan kruunaa koko buildin. Sattuu silmiin kattoa “full” njs pyöriä joissa joku moderni lirpake.

Tosi hieno kyllä vaikka ite en kauhee njs fani olekaan.

Penkkihommat oli vähän vaikeat johtuen todella jyrkästä satulaputkenkulmasta. En voinutkaan lykätä tohon DAn tolppaan Fliteä tuttuun tapaan kun loppui säädöt heti kesken. Kattelin että Nitton Jaguar tolpassa olis paremmin säätöä mutta vielä ei oo kukaan mulle sellaista myynyt.

Ainoa satula mikä löytyi stäässistä jossa oli tarpeeks vaaterissa olevat kiskot oli sitten toi Kashimaxi. Aikoinaan romulavalta dyykattu jostain Centurionista. Ihan sattumalta siinä oli leima. Aika sohva mutta sopii lookseiltaan suht ok:sti.

Kyllä tähän tietyssä määrin kuuluu leimaosat mutta ei kaiken oo pakko olla NJS. Kiekoissa ei esim. ole yhtäkään leimallista osaa.

Teräs on kyllä terästä, sen mä vaan sanon. Surettaa kyllä jonin puolesta ku sen keltasen pyörän möi

josbanse - 11:59, 28.3.2017 » Teräs on kyllä terästä, sen mä vaan sanon. Surettaa kyllä jonin puolesta ku sen keltasen pyörän möi
sekä punaisen makinon :/