AMA:LANDSHARK

DIBS, hieno kyllä. Mites tähän toimis hopee/musta kombol olevat kiekot? Tai sitten täysin kirkkaat. Eteen laittasin ehk jotain muuta kun gaattorin.

Ohjaamon, kiekot ja Zenin vaihtaisin, muuten hieno, kuvasta huolimatta.

pieni merenneito - 8:08, 13.6.2013 » hillitympi
Tää sana ei kuulu kontekstiin "landshark".

Tää pyörä ei kuumota. Ite kun diggaan juurikin hillitymmästä kamasta.

Onhan tää nyt aika päräyttävä millä kiekoilla tahansa. Tosin Arayat livenä nähneenä odotan niitä nopeasti tähän. Ajaisin!

on kyl siisti fillari, vaikka maalaukset onki imo landsharkin pliisuhkommasta päästä. hyvät palikat, hyvä hyvä.

vaakaputki näyttää meleko pitkältä?

Joo ne arayat tähän kirkkailla pinnoilla. Spacerstack ei oikeastaan häiritse, jos tuo on joka tapauksessa oikea stemmin korkeus niiin lienee jäykempi noin, kun ilman spacereitä.
Maali nyt on joku “meskaliinicamo”, mut kai se kuuluu näihin. Hienohan tämä nyt joka tapauksessa on!

Uhh! Pakko tykätä!

Odotan kuvia eri kiekoilla!

No nyt! Jopa on komea! Harmi kun itse ei ole oppinut hainpyyntimagiaa!

Ei saatana, tää on helmi! Tuli muuten noista mitoista mieleen että eikös sulla kuitenkin muut rungot oo enemmän ollut jotain 57-58 satulaputken osalta, eli toisin sanoen millanen on ajotuntuma?

azure - 10:37, 13.6.2013 » Ei saatana, tää on helmi! Tuli muuten noista mitoista mieleen että eikös sulla kuitenkin muut rungot oo enemmän ollut jotain 57-58 satulaputken osalta, eli toisin sanoen millanen on ajotuntuma?
Tää on vähän niin kuin pursuit, joten on oltava noin pari senttiä isompi klassilliseen runkoon verrattuna. Ajotuntuma on loistava, kiitos netspeksaajia kauhistuttavien spacerstackin.

Myykeehän mulle 32h DA 7710 etunapa

Peijooni kun tätä mallia ei oo kuin lasten koossa varuste.netin valikoimissa:

Todella Kova, mutta olisi vielä kovempi bulliksella (tai dropilla, kummalle tää on tarkoitettu alunperin?).

netspider - 12:43, 13.6.2013 » Todella Kova, mutta olisi vielä kovempi bulliksella (tai dropilla, kummalle tää on tarkoitettu alunperin?).
En mie tiedä, kummalle on tarkoitettu. Bullis on aina vaan niin kömpelön näköinen:

DSC_4161

Muutokset näkyvät alla. Nyt mie olen tyytyväinen.

DSC_4228

Saa tarjota DA:n ohj. laakeria ja DA:n satulatolppaa koossa 27.2 ja myös stemmi kelpaa.

Puukota tupeista lätkät (thumbsaverit) mitkälie pois. Muutoin on kyllä pyörä joka jää

Parempaan päin. Ohjaamoalue vähän hakusessa vielä.
Kuitenkin paljon enemmän Shark Sandwich kuin Shit Sandwich.

Emmäätiä!

Oisko liian pitkä stemmi joka mua häiritsee. Ja gripit. Keirin gripit, riser ja lyhkäsempi stem.

Lyhkäsempi stemi ja uusi penkki - on kiva

DSC_4438