AMA: Konga SS 29er

Olin tulossa postaamaan uusia kuvia mun sinkulamaasturista kunnes tajusin, että en ole ilmeisesti koskaan edes tehnyt tästä amaa. Olen tainnut postata kuvia vaan eri lankoihin. No, foorumin ylipapittaret ja -papit ruoskikoon jos nyt tämän ama jostain löytyykin.

Joka tapauksessa tämä on ollut syksystä 2015 ajossa ja edelleen saa hymyn huulille. Renkaat tihkuu kyljistä ja ketjun voisi pestä. Tai no ehkä koko pyörän. Jokohan tähän uskaltaisi koittaa vaihteitakin kun tuo vienti takavaihtajalle tuli aikanaan tehtyä(?).

Speksit
Runko: Columbus Zona/29er sekä Dedacciai
Keula: Salsa Firestarter
Ohjainlaakeri: Chris King
Stemmi: Thomson + Chris King spacerit!
Tanko: Enve Riser
Jarrut: Formula R1 Racing
Satula: Brooks C15
Tolppa: Thomson
Gripit: Lizard Skins lukkogripit
Kammet: WI ENO x 32t WI
Keskiö: Shimano UN55
Takaratas: 20t Chris King
Ketju: KMC X1
Polkimet: Shimano
Kiekot: Hope Pro2 Evo x DT Swiss Revolution x Stan’s Hugo 52
Kumit: Schwalbe Hans Dampf












Lisää kuvia Flickr:n puolelta.

33 Likes

Vihdoinkin.

kivan värinen (:

Täydellinen.

Tää on kyllä ehkä paras tämän kaltaiseksi pyöräksi. Tuo väri :heart:

Muistan kun dyykkasin ekan keltaisen pyöräni. Eka olin että hirveää, kun pitää ajaa kovenpaa kuin punaista. Sitten kasvoin ja totuin. Ihavitukova

Tällä on tullut ajettua useammankin kerran, ja varsinkin bikepackingvehkeenä tämä oli erittäin kiva.

:sunglasses:

2 Likes

On kyllä a fresh blast from the past. Ihana.

Upea. Kirkkaat osat, etenkin maastojutuissa, lämmittää aina mieltä.
Täähän on vähän sen tyylinen pyörä, että oikeestihan ihminen ei tarttis mitään muuta saavuttaakseen onnellisen ja tasapainoisen elämän.

lit

Nyt on kyllä!

Erittäin hyvä! :beer:

Very nice.

Tämä se kestää hyvin aikaa. Mikäs tolpan tilanne on nykyään? Isommat renkaat vois sopia tähän aika kivasti, ootko harkinnu 2.6" gummeja?

jep, oon itekki yllättynyt miten hyvin tän tyyppinen kulkine on kestäny aikaa. tosin omassani ollut viime vuodet pikkusen joustomatkan keula, mutta muutoin hyvinkin pitkälti vastaava.

Kiitos vaan kaikille.

Tolppa jumissa edelleen. Pitää irrotella kun jaksais. Myykää joku siisti kirkas 31,6 setback tolppa mulle. Pitkin hampain voisin sitä thomsonin taitettuakin koittaa. Titaaniseen tolppaan ei viittis lähteä kun on niin eri sävyä muiden osien kanssa. Gummit vois vaihtaa sit ku noi kyljet antautuu lopullisesti.