AMA: KONGA 29

oh, katoin pitkstä aikaa ekankin postauksen - sehän on helvetin hieno. jos mulla olis maasturille tarvetta, niin tilauskirjassasi olisi yksi rivi enemmän. stemmin etulevyyn vielä se “k” -reikä. =)

No huh! AK bash ring vielä?

samp - 10:57, 23.3.2013 » Haarukka on kyllä erityisen hieno. Ja tykkään myös budjettimeiningistä; ei sitä ainaista hipostelua.
Tässä on kaksi asiaa, jotka harmittaa mua: joustokorjattu haarukka ja vaakaputken hurja takakeno. En tietenkään tiedä varsinaista käyttötarkoitusta, mutta ajoasento näyttää nyt aika pystypäiseltä. Pienemmällä axle-crown mitalla slouppia olisi saanut pienemmäksi.

Siitä tykkään, että AK ei ole lähtenyt väkisin typistämään akseliväliä satulaputkea taivuttelemalla. Satulamasto on myös mun suosikki.

Edit: Heeetkinen, onkos tuolla eturenkaassa mummoventtiili? :slight_smile:

Salomo - 23:56, 22.3.2013 » ...Integroitu tolppa tietty maasturiin erikoinen ratkaisu...
Laiskana en jaksa satulaa maastossa hirveästi laskea/nostaa, toisaalta rehellisesti sanottuna en oikein edes tiedä milloin pitäisi. No, mun ajot on muutenkin tuollaista perus fiilistelyä poluilla:) Tuolla integroidulla on varaa säätöihin ilman putken katkaisua noin 2-3cm.
asb - 13:07, 23.3.2013 » Edit: Heeetkinen, onkos tuolla eturenkaassa mummoventtiili? :)
Juu, prestat oli loppu paikallisesta.
pahus - 10:33, 23.3.2013 » No onhan tämä nyt aivan saatanan siisti.
eipä juuri muuta!

Vaikuttava! Ootko punnannu runkosettiä?

5/5 työ!
Stemmi ja satulamasto ovat suosikkini!

Stemmistä tulee muuten mieleen:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSLlNklqAbk1WbLTbCQv3xtdKUb8kf-pSuKeBV3yPI2clJxzn3rwA

Sinkuloituna menty jonkin aikaa.

kyllä kelpaa!

Makia.

awesome

No onhan tää nyt siisti!

Khyl!

Hienoin!

Alkaa käydä jo tylsäks tää Konga projektien kehuminen, mut minkäs teet kun ovat hienoja.

Hieno, mutta noi haarukan 9kympillä olevat segmentit vähän häiritsee.

luojan kiitos vihaan tuota väriä silmittömästi, muuten kävis kateeks enemmän kuin kesken työpäivän on soveliasta. hats off to you sir.

polkimet vaihtaisin lukkiksiin, muuta en. On kyllä todella hieno kuten muutkin kongan kädenjäljet

Kick ass!

Hell Yeah!